Hej igen! (LÅNGT INLÄGG!)

2010-05-04 - 12:14:22

Hej!
nu har jag inte bloggat på 2 veckor, haha men har inte haft internet och har inte varit hos pappa denna helgen imed det varit Valborg haha !
Men NU har jag fått internet av Mimmsan igen, TACK!, så nu kommer bloggandet igång igen :)
hade det inte varit för min lilla almenacka så hade jag inte kommit ihå vad jag gjort om dagarna hahahha , men berättar lite kort om dagarna som jag varit utan internet men med André :$ <3



Söndag 18/4
Kom hem till mamma och gjorde vid mig och hjälpte mamma med maten, sen runt 16.00 började gästerna att droppa in för kalas för lilla mig som blivit 19 :) vi åt mat och kollade på min dansvideo(?) haha och jag fick massa fina presenter, TACK ALLA <3 när alla gästerna hade gått så städade jag & syster undan , sen åkte jag hem till André <3

Måndag 19/4
Idag var det dags för andra veckan på praktiken med de underbaraste barnen :)! slutade runt 2 tror jag (?) åkte hem och käkade och packade min dansväska sen åkte jag till Lönngården för att träffa André en liten stund innan dansen, men det gick verkligen inte om vi tänkt oss :( så stack till dansen och dansade och hade roligt som vanligt men lite svårt att koncentrera mig , sen gick jag hem med Sofia, hon skulle vidare till Friskis och Svettis haha :p duschade och sådant sen åkte ja hem till André och vi fick allt löst <3

Tisdag 20/4
MALMÖ FF borta mot helsingborg, och jag & André skulle egentligen se den men biljetterna va slutsålda och det var fullt på alla pubar så vi surade och åkte hem till André, men sån jävla tur att man inte åkte upp till helsingborg när MFF förlorade :( men men haha, jag var iallfall med lilla Nini :)

Onsdag 21/4
Idag var jag bara på praktiken tills klockan tolv, för jag hade tandläkar tid 12.40 för att få tandställningen nertill :( så åkte dit och låg i den jävla stolen i 1 timme , vilket resulterade till ännu mer järn i munnen och kramp i käften hahahaha :( gick in om i stan och handlade blond hårfärg, ett linne och en väska, sen åkte jag hem och gjorde vid mig lite, sen träffade jag Sofia och vi åkte in till stan :) vi käkade på McD och jag handlade skor :)

efter det åkte vi hem till mig, och färgade min fina utväxt haha men den blev fan ännu värre :( skiten blev GUL :o!?! aja , ska snart fixa det igen , sådär innan balen (om jag ska gå:() ... efter det så följde jag Sofia till nodeltorget för hon skulle Friskis och Svettas haha :D och sen kom André och hämtade mig så åkte vi hem till honom och tittade tv och myöspös :)
Haha gjorde ett littet MFFarmband på praktiken, som sen hamnade hemma hos André :)


Torsdag 22/4
GRATTIS BEBEFINA <3 praktik till 11, sen solning runt 1 haha :D kom hem från solningen och va hemma lite med Dina, och efter det träffade jag som vanligt lilla André haha :$

Fredag 23/4
Efter praktiken så träffade jag André (HAHA!) och vi va i stan och hade det mysigt, fika i solen och lite sådant gott gott :) efter det åkte jag hem och åt (antar jag haha) sen hem till André igen och somnade där <3

Lördag 24/4
Vaknade upp bredvid favorien:) mysigt! åkte hem och sen till stan med syster som passade tvillingarna Lina & Vera :) käkade lite McD på Mobilia och jag köpte Adidas tröjan jag blivit kär i på fredagen haha :D blev lite sena för skulle vara på kalas halv 5 , men lämnade tjejerna i Oxie sen bussen till konsert huset sen gick vi så va på kalaset runt 5 tiden :P Kalas för kusin Noel och morbror Robert :) åt gott och hade det trevligt, sen runt 7 yror jag så gick jag mamma vera och dina hemåt :) Efter det så åkte jag och Dina hem till André och somnade där hemma <3

Söndag 25/4
Favorit i repris, vaknade upp bredvid André <3 åkte hem till mig och lämnade Dina sen åkte vi till stan för mys i solen :) satte oss på Espresso House och fikade :) sen gick vi en bit och hamnade utanför seven eleven och handlade glass och gottade oss haha :D sen kom Andrés kompis Milky och hans flickvän förbi och satte sig vid oss och käkade , sen gick vi alla 4 runt tillsammans :) träffade även på Sandra och hennes pojkvän :) Efter ett tag så gick jag & André hem mot mig och jhan hämtade bilen hos mig och körde hem .. På kvällen var jag bara hemma :)

Måndag 26/4
Gjorde det vanliga på måndagarna = praktik, sola, dansa, träffa André haha :$ underbar känsla att vara "nykär" , är egentligen inte speciellt nykär i André på det sättet imed jag tyckt om honom i 2 år nu, men detta är en annan underbar känsla, och att det blivit så bra mellan oss gör allt bara bättre<3

Tisdag 27/4
Praktik som vanligt, känslan av att praktikens slut närmade sig kom igång :( kommer sakna alla på praktiken, alla barn och de vuxna, alla är helt underbara ju :( efter praktiken så åkte jag iväg och solade :) sen blev det middag hemma hos Anna, Rickard och Matilda :) Efter det åkte jag som vanligt hem till André :$ <3
Någon är brunis :D


Onsdag 28/4
Tråkig dag idag faktiskt :p praktik från 7 till halv 1 , gick till Nydalatorget med Josse och Karla sen solade jag och sen var jag bara hemma hela eftermiddagen haha :(

Torsdag 29/4
Praktik till 11, sen åkte jag till lovley solbadet och solade , såååååååå jävla skönt :D! efter det gick jag upp till tandläkaren och var där ett tag, sen åkte jag hem till Sofie i Oxie och hämtade den fina balklänningen, som jag hoppas kommer komma till användning, ANDRÉ :o! haha!, helt underbart fin är den ju :D!

Efter det vad jag faktiskt bara hemmma :(

Fredag 30/4 - VALBORG
Valborg = festa :D! praktik till klockan 1, snälla Dagmara lät mig sluta tidigare :D så åkte och solade , yummi :D! sen hem och fixellie fixa :) åkte till Persborg och inväntade Kaya sen gick vi upp till André runt 9 tiden :) träffade Oskar och Vicky på vägen upp :) se blev det partey :) haha :p åkte vidare till Slagt och hade det ganska trevligt , när det stängde 3 så tänkte jag & kaya dra och käka men Mimmi smsade så hamnade på Barcelona istället HAHA! aja ;) det stängde 4 , och jag var hemma 20 över 5 , lack som ett svin haha ! Men endå en Nice Valborg :)!

Lördag 1/5
Ingen najs morgon haha , larmet ringde halv 9o och jah kom upp ur sängen 9 , ut med Dina och gjorde vid mig sen halv 10 hämtade pappa mig :p Vi körde till Lund med den lilla Maseratin och träffade upp 4 till :) sen körde vi mot Kivik haha nice price :D stannade till i någon håla för att fika och mötte upp två stycken ferraris :) sen körde vi vidare :) de andra åt fisk i Kivik och jag drack läsk haha :D sen körde vi hem runt 2 men jag deckade i bilen haha :D vaknade utanför och gick hem och la mig och sov i 2½ timme till :)! sen blev det PIZZA sen hem till André , blä ... gick hem runt 10 arg som fan :(

Söndag 2/5
vaknade i tid och gjorde vid mig lite segt, 20 över 12 hämtade mormor och morfar mig och mamma och vi åkte till Kokums fritid för att se när syster hade Konståknings uppvisning :) träffade pappa, Emma och farmor utanför så satt med dom :) kallt som fan var det men Veronica var duktig :)! när det slutade åkte jag med pappa hem och hämtade Dina sen kom mormor och morfanr och vi körde till Söderkulla på kalas för Joacim och Niclas :)!
När vi kom hem därifrån så träffade jag MIN André <3

Måndag 3/5
00.00,min André <333
GRATTIS NICLAS OCH JOACIM :)!!!
Sista veckan på praktiken började , och den startade med feber och huvudvärk :( Efter praktiken träffade jag André jätte snabbt för att få pengar till Balen men nej han verkar inte vilja gå , kasthuve :(!!!!
sen va jag barnvakt till Matilda 5-7 ungefär och efter det hem :) runt 8 - kvart över 8 gick jag & Dina mot Värnhem och mötte upp  Mimmi och hennes brors hund Kikki :)! va ute med dom i Ellstorps parken och de lekte lite, eller ja Dina lekte , Kikki bara fegade sig haha :D sen lämnade vi Kikki, sen gick vi hem till mig och lämnade Dina sen träffade vi Alex och Tobbe , fan ritkgit längesen! vi körde bara runt lite sen va jag hemma typ 20 i 12 , deckade DIREKT haha :p

Idag, tisdag 4/5
Vaknade av larmet, mådde ännu värre än igår, så ringde praktien och sa att jag inte kommer idag :( har bara sovit sen startade jag datorn och började att skriva på detta inlägget haha :D har tagit mig typ 30 minuter haha ;D ett händelsefullt liv eller vad säger ni haha ;) Nej, nu blir det ingen bal bara för det , FAN :( och tänker inte gå själv så japp de sket sig :(!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0