(MOBIL-BLOGG) GÅRDA...

2010-11-08 - 14:12:06

20101108_140204 (MMS)

(MOBIL-BLOGG) GÅRDAGEN VAR DEN BÄSTA PÅ LÄNGE, SM-GULD , SM-GULD , SM-GULD !!! Berättar mer om gårdagen sen. Sitter just nu på jobb, har snart haft min efterlängtade 30minuters-rast haha :p sista dagen på fjärilen idag, sen blir det masken ( :D ) imorgon och efter det blir det ett långt vikariat på bilen! Skulle jobba där fram tills 29 november , men idag blev jag förlängd till 17december på bilen , och antagligen kommer det mera :D fan vad bra det känns att tjäna mina egna pengar :D!!!! Nej, nu ska jag upp och hämta mellanmålet sen vidare upp till avdelningen :-)! Slutar 5 idag, så skriver mer senare ikväll :)! ÄLSKAR MIN ANDRÉ CLARENSIUS<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0