Hemma hos älsklingen <3

2010-10-13 - 10:26:02
Älsklingen kom hem till mig igår efter jobb runt 1-halv 2 tiden :) bara var hemma hos mig ett tag, vi tittade lägenhet och jag försökte söka ett jobb men tröttnade på att göra om mitt CV ÄNNU EN GÅNG haha :p han gick igen runt kvart i 4 för han skulle träna med sin pappa :( då kom syster hem och hon ville veta va hon kunde ha på sig idag imed hon ska fotas med klassen haha :p sen packade jag min väska för att vara redo när älsklingen smsade att jag kunde ta mig till honom :) Tog bussen typ 20 i 6 och va hemma hos min älskling runt 6 :D vi bara var hemma hos honom ett tag sen åkte jag & André till Maxi för att handla mat :) handlade och pantade massa flaskor, eftersom André och hans pappa dricker LOKA som galningar haha :D Sen åkte vi hem igen och André och hans pappa påbörjade maten :)
Det blev god hemma-gjord lassange och sen även äpplekaka (med glass för min del) till efterrätt som Andrés pappa gjorde :) Efter maten så slöade jag & älsklingen i sängen med lite fotboll och även lite Desperate Housewifes :) Vi somnade ganska tidigt faktiskt hehe :)

Vaknade idag, ingen aning om när, av att älsklingen pratade med mig så pussade lite på honom innan han åkte till jobbet sen somnade jag om och vaknade lite över 9 tiden , och gick ut med Dina , efter det har jag bara slöat i sängen hehe :)
Ska träffa Lisa runt halv 1 tiden , ingen aning om vad vi ska hitta på faktiskt hehe :)
min underbara söta älskling <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0