Myspys i stan & sen barnvakt på Vildis Tildis <3

2010-10-14 - 21:24:28

Igår så träffade jag Lisa (Elisabet) :) hon kom hem till mig , och vi gick ut en runda med Dina, efter det så satt vi bara och snacka en hel del , vi tittade även bilder på "modeller" och skrattade hahaha tittade även lite tv och bara umgicks med varandra :) Det var så längesen jag umgicks med Lisa, och jag har saknat min vän :)
Vid ungefär halv 6 tog hon bussen hemåt och jag gick hem och åt , efter maten så tog jag & Dina bussen hem till älsklingen och spenderade kvällen & natten där hemma , MYSPYS <3

Vaknade upp i älsklingens famn imorse, hihi han låg och pussade på mig och pratade med mig så jag var vaken redan vid 8 tiden hahaha :p När han skulle köra för att träffa sin arbetskamrat så körde han mig hem påvägen eftersom jag endå inte skulle kunna somna om hehe (a) Kom hem och slöööööööööööööade haha , sen började jag göra mig iordning och vid kvart i 3 gick jag ner till bussen hem Dina och åkte till Studentgatan :) Där mötte jag upp Josse , sen gick vi och mötte upp Karla sen gick vi till Espresso House och satte oss ner och fikade och bara snackade en jävla massa skit haha :D Lovar mina tjejer är dom bästa! :D
Runt halv 6 tiden tog jag & Josse 5an hemåt och Karla gick till sin buss , jag hoppade av på Nobel-torget och Josse fortsatte hemåt :) Handlade till mamma , sen snabbade jag mig hemåt :) Hämtade Dinas mat och sådära sen så gick jag & Dina hem till Anna, Rickard, Måns & Matilda för jag skulle passa lilla Tilda Vilda eftersom Anna & Rickard skulle på föräldrarmöte :)
Vi lekte lite på lekplatsen, sen hem till mig så åt jag lite och Tildis åt lite kex sen gick vi hem till henne igen och hon tittade på Teletubies samtidigt som hon drack sin välling :) Sen la hon sig i sängen och jag läste en bok för henne, sen somnade hon lite innan 8 :) Efter det tittade jag bara på CSI Miami och planerade morgondagen hemma hos min älskade Kaya som blir 19 år<3 Runt halv 9 kom Anna & Rickard hem , de hade varit och ätit då föräldrarmötet inte var idag utan på måndag haha så får vara barnvakt då med :) Packade ihop alla saker, sen så gick jag & Dinisen hem :)
Sens dess har jag suttit i soffan bredvid mamma , tittat på Robinson och skrivit på detta inlägget haha , det tar alltid så mycket längre tid att skriva ett inlägg om man gör något annat samtidigt haha :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0