Dååålig up-date, förlåt! (långt inlägg)

2010-10-03 - 23:59:17

Förlåt förlåt förlåt !!

Har inte skrivit sens torsdags, men har inte suttit vid datorn förens idag (förutom fredags, och då kände jag inte riktigt för att skriva..)
Var iallafall med min pojkvän i torsdags, och när jag kom hem så slöade jag i soffan sen gick jag och la mig ganska fort (har jag för mig) därför jag inte skrev någonting :)
I fredags ställde jag klockan på 8, men snoozade till kvart i 9 (aa) , gick ut med Dina och gjorde vid mig lite fort sen kom älsklingen och hämtade mig vid kvart över 9 då jag hade tid på sjukan 09.55.. Vi letade parkeringsplats och sen gick vi in på avdelnignen :) Lite över 10 kom vi in och ungefär kvart i 11 var vi klara :) fick sitta kvar och få en ny tid till mig och sen få en remiss till att ta blodprover . Så efter det gick vi till ingång 71 för att ta blodprover :) när vi var klara så var vi båda hungriga haha (a) så vi körde till McD Heleneholm och käkade lite gott, sen körde älsklingen mig hem och fortsatte sen till jobbet :)<3
Låg i soffan och tittade tv när jag hörde dörren öppnas , det va mamma som kom hem med lite kassar så jag gick ut i köket för att hjälpa henne , när jag packade upp varorna och sen vände mig om stod hon med en bukett rosor . Så sött av henne :)<3
Efter det så gick hon till jobbet igen , och jag fortsatte att slöa i soffan (a) älsklingen ringde och hade slutat tidigare så han kom till mig och va hemma hos mig ett tag <3 Sen började jag & Vera packa , sen sa jag hejdå till älsklingen och tog bussen med Vera & Dina till Centralen . Sen tåget vidare till Teckomatorp och sen bussen till Mariehill haha :P
pappa & Emma kom hem lite efter jag & Vera kommit fram . Pysslade lite med Emma undertiden som papa & Vera åkte och handlade godis till kvällen :) sen blev det matlagning och efter det IDOL-maraton :P tittade på hela veckans idol avsnitt hehe så de blev ett tag :p somnade runt 2 efter att jag pratat i telefon med älsklingen <3

Vaknade på lördagen , mådde SKIT rent ut sagt och mådde dåligt hela dagen . hade feber , mådde illa och hade sjuk huvudvärk . så jag valde att åka hem tillsammans med Veronica på lördagen redan istället för att vänta tills söndagen..
Jag, pappa, Emma & Vera åkte till ett hav inne i Helsingborg för att hälsa på Elias<3 Vi var ute på stranden ett tag och bara tänkte på lillebror <3 sen körde vi mot centralen i Helsingborg. Pappa släppte av mig & Vera och vi handlade biljett och sådära . sedan tog vi tåget mot Malmö .. Kom till Malmö och tog 3an hem och när jag kom hem så packade jag upp och tog en dusch och tog massa tabletter för att må bättre haha :p Halv 7 ungefär tog jag bussen till Sofielund sen gick jag hem till min älskade pojkvän för att spendera kvällen & natten där <3 Vi låg bara och tittade på TV , sen åkte vi til TASTY och jag käkade (a) sen till Hemmakväll och hyrde film , STEPFATHER och sedan till Maxi och handlade godis & cola :) en riiiiktig mys-kväll hehe :) och filmen var riktigt bra med faktiskt hehe :) sen blev de bara massa mys sen somnade vi <3 Vaknade dock runt 5 tiden på natten och de blev lite kaos, men det fixade sig ganska fort igen<3

Vaknade imorse bredvid min älskling , SÅÅÅÅÅÅ MYSIGT OCH UNDERBART att få vakna upp bredvid den man älskar igen! Mer än 2 månader sedan ju och det är alldeles för lång tid ska jag förklara för er!! Så låg och mös med min pojkvän ett tag, va ute med Dina och sådära.. Runt 1 tiden åkte vi hem till mig & lämnade Dina sen åkte vi till Bulltofta-området för att se när André's minsta lillebror skulle spela match :) vi såg ena matchen sen tyckte André de va för kallt så vi åkte hem innan sista matchen hehe :p sen hem och ringde O'larys och Boomers , sen bestämde vi oss för att se matchen hemma hos mig med mamma :) så vi åkte till ÖB och älsklingen handlade wax sen åkte vi hem till mig för att titta tv och äta gott :) Kopplade in datorn i tvn och Micke lagade GOOOOOOD mat till oss , vi fick även sällskap av Pernilla hehe :) Mitt Älskade Malmö Vann Över Trelleborg Och Nu Är Vi Serieledare Igen , Guldet Är Var Det Hör Himma!!!! <3
efter matchen åkte jag & älsklingen hem till han igen för att bara umgås lite <3 men älsklingen somnade haha och jag låg och tittade tv och tittade på min fina älskling som låg och sov <3 Väckte honom efter ett tag och runt halv 11 körde han mig hemåt :)
Satte mig här i förtåljen med datorn i knäet och tittat på The Guardian (stavning?) och skrivit på detta inlägget haha :p gjort massa annat samtidigt därför det har tagit en sån oerhörd tid att skriva hahaha (a)

Men nu känner jag att inlägget blivit alldeles för långt, så nu säger jag God natt :)!



Postat av: Emma och Bea

Idag kör vi neulash tävlingen igen !! Kanske sista gången den här månaden!

Lycka till! / Emma och Bea

2010-10-05 - 08:58:41
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker din pojkvän om att du har all historia med ditt ex med här i din blogg?

2010-10-05 - 22:21:31
Postat av: VANESSA SVARAR;

Till anonym; jag tror inte riktigt att han bryr sig imed att han inte sagt något till mig, och oavsett vad så är det mitt förflutna ..

Sålänge jag inte skriver om mitt ex nu när jag är med min älskade pojkvän så tror inte jag att han bryr sig speciellt mycket faktiskt, får inte hoppas det iallafall imed han inte säger något :-)!

2010-10-06 - 22:35:21
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0