Vanessa + André = Kärlek

2010-10-09 - 00:20:55

hej igen!
nu är jag sådär dålig på att updatera men har toooootal blogg-torka!!

Så istället för att skriva va jag gjort under dessa dagarna tänkte jag bara säga att i Söndags var det den
3e
vilket betyder att jag & min älskade André varit tillsammans i 5 månader , och det glömde jag att skriva så därför vill jag påminna mina läsare om det nu innan jag ska gå och lägga mig :)!


5 månader ,
tiden springer ifrån oss ! att det redan är mer än ett halv år sedan
som du kysste mig på Etagé , att det redan är mer än ett halv år sedan
som du sa till mig att du önskade att du aldrig lät mig vänta egentligen , att det
redan är mer än ett halv år sedan vi valde att satsa på denna underbara kärlek som
vi båda längtat efter i något år .. Jag blev otroligt glad när du för lite mer än 1 och ett halvt
år sedan sa till mig "en vacker dag Vanessa blir det du och jag" jag trodde då att den dagen
skulle vara lååååångt ifrån oss båda , men att det bara skulle ta 1 år tills dess trodde jag aldrig !
Men jag är glad att det gick fortare än jag trodde , och jag är glad att vi fortfarande efter 5 månader
och motgångar som blandannat min U.S.A-resa fortfarande är lika "ny-kära" som vi var när vi blev tillsammans
den 3e Maj 2010 kl 00.00 <3 Redan då hade jag varit "ny-kär" i dig ett tag , men nu blev det på riktigt ..
Nu var jag verkligen din! Nu var det VI och vi skulle äntligen få kalla varandra vad vi väntat på länge ,
pojkvän och flickvän , inte bara "vänner" och det värmer mig i hjärtat att bara tänka på det <3

Nu har vi varit tillsammans i lite mer än 5 månader , och jag är lyckligare och "kärare" än jag någonsin
har varit innan. Kärare finns inte jag vet , men jag lever i en dröm-bubbla där det bara finns jag&André ,
och där finns även mina fjolliga påhittade ord hehe (aaa)
Det vi har tillsammans är inte bara kärlek, utan det är unikt och det är sjukt äkta och det
liknar ingenting av vad jag kännt innan eller ens trodde fanns ... !

André Clarensius
03 - 05 - 2010
Min Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0