Boston idag :)!

2010-09-19 - 18:47:53

Hej!
Vaknade runt halv 12 idag , la mobilen på laddning för den va död och såg att älsklingen smsat mig att komma in på datorn när ja vaknade så gjorde det och pratade med honom till typ kvart över 12 , sen gick han och rösta och jag klädde på mig och åt frukost :) Nu har jag nyss kommit ner i sängen igen , pratar lite med älsklingen och updaterar här :) Ska snart in i Boston City för lite shopping :D I LOVE SHOPPING (aaa) Synd bara man inte har jobb så man kan shoppa lika mycket i Sverige :(
Ska iallfall åka in med Ylva & Dylan , vi tänkte först ta med oss Ryan med så vi kunde äta ute med men han kände inte för att åka in till Boston så blir liten "lunch" för oss sen äter vi något senare, vet inte om vi äter hemma eller ute :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0