Brinnande TV och en skräckslagen Vanessa!

2010-09-20 - 04:25:06

jag är rädd, sååååå jävla rädd! mitt hjärta slår i 180+ och jag vet inte var jag ska ta vägen, vill bara vara i en famn var jag känner mig säker! I mamma eller André's famn, är så sjukt skakis.. Satt i vardagsrummet med Ylva, Ryan & Dylan hade gått och lagt sig. Tvn var igång och jag tittade på Ylva och pratade med henne under tiden hon fyllde i en massa papper. Helt plötsligt började det låta som om någon poppade popcorn eller spolade vatten i köket, jag vände mig om för att titta in i de lilla fönstret de har mellan vardagsrummet och köket för att se om Ryan var där. Till min förvåning ser jag svart rök ryka ifrån tvn! Det var tvn som lät, Tvn brann! Jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt stor jag i trappan upp till köket och Ylva sa bara ; stäääääng av tvn. Hon var i vardagsrummet så hon gjorde det, hon skrek på Ryan att komma så jag tog Dylan fort i "farten" när Ryan sprang till vardagsrummet. Hela rummet blev rökfyllt och Ylva drog ut tvn ur kontakten.
Tror inte jag varit så rädd förut helt seriöst. Jag skakar fortfarande , kommer inte våga titta på tv igen, och kommer ALDRIG att lämna en tv igång när jag lämnar rummet. va skulle vi gjort om den exploderat? Jag & Ylva satt 2 meter ifrån tvn? uuh kan inte sluta tänka på det :( Det blir iallfall ingen tv imorgon eller resten av veckan för min del, längtar bara hem nu ...

USH OCH FY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0