Dagen D !!

2010-09-25 - 15:58:08

God morgon!
Klockan är snart 10, och jag har varit vaken sedan kvart över 9 :p Har pratat med min älskling, och även lite med Sofie , har även packat ner kläderna jag sovit i och kläderna jag hade igår i väskan så nu är det bara platt-tången som ska ner i stora väskan imed jag inte tror jag får ha den i hand-bagaget men måste platta håret så (a)
Ska snart tvätta sängkläderna med, men Dylan somnade nyss i min säng för Ylva gick in i duschen hehe :p Ska även packa hand-bagaget och ladda datorn haha (a)

Nej , idag blir det ingen bra updatering som ni kanske förstår för mitt flyg går om 11 och en halv 10 , och ska hitta på ngt under dagen och även checka in i tid etc hehe :) Så antingen får ni ett sms till (om internet funkar på Logan Airport) annars får ni veta imorgon när jag hoppat av tåget i Sverige via mobil-blogg :)!

HA EN BRA DAG MINA LÄSARE !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0