Dagis & Packning idag

2010-09-20 - 21:42:47

Hej!
har inte skrivit idag för har inte riktigt orkat eller haft tid att skriva idag .. Ylva kom in och väckte mig imorse, och kvart i 9 körde vi mot dagiset som tog tag att hitta eftersom vi körde vilse haha men vi kom fram runt halv 10 och Dylan gick in och lekte direkt haha :p Tror vi hade kunnat gå utan att han märkt något haha :p men efter ett tag blev han mammig, jag antar att det va för det va så otroligt högljudt där inne och han gick runt och höll sig för örat :( Så när klockan var halv 11 ungefär satte vi oss i bilen hemåt :)
Ylva släppte av oss hemma, och åkte vidare till jobb nästan direkt. Vi käkade lite lunch och sådär sen gick vi ner på nedanvåningen. Runt halv 12 somnade Dylan och sov till halv 3. Så under tiden han sov så tittade jag tv, följde MFF-Djurgården matchen på datorn och packade.. har packat ungefär halva rummet och väskan är nästan full haha och har hur mycket som helst kvar :p Hoppas jag får plats med allt bara (a) ska handla en väska till i veckan :)

Nu tittar jag på The Tyra Bank's Show :)!

haha en del av rummet just nu :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0