Dåligt med up-date ..

2010-09-17 - 05:29:11

Oj vad min up-datering här har blivit dåålig! Vet inte varför men dras inte speciellt mycket till bloggen längre, hade ju sånt blogg-sug innan, vart tog den vägen? Vädert har blivit skit här, "höst-vädret" är här som Ylva säger, KALLT & REGN , skit med andra ord! så gör inte speciellt mycket om dagarna med Dylan heller, men men ska föröka fixa det nu de sista dagarna här i USA :)
I helgen blir det en runda in till city, äta gott och så sista helgen jag är här hehe mys :) Sen fyller även Ryan år på tisdag , precis som Mallan<3 & min lilla Dina <3 Grattis tjejer <3 Hahaha har varit här i 2 månader, och på de 2 månaderna har jag hunnit vara med om alla 3's födelsedagar haha :p Dylans, Ylvas och nu Ryans haha :p

Nästa vecka börjar inskolningen av Dylan på det day-care som Ylva & Ryan valt ut till honom, det tog ca 1 timme att gå dit så Michelle, Ryans mamma, har bokat en bil till mig & Dylan som kör oss fram och tillbaka varje dag, sköönt :) Slipper gå, och slipper lägga mina resterande pengar på taxi haha :P
Har heller inte mycket kvar att handla, visst har en del men det är LITE jämfört med vad jag kom hit med haha :) Och tur är att man får ha 2 väskor med 23kg vardera haha , hade åkt på en ordentlig övervikt-summa annars då jag är uppe i cirka 35kg nu haha (aaa) Har kvar att köpa;
- converse till mig & Camilla (älsklingens mamma)
- * till Vera
- * till Mimmi
- massa TANDBLEKNING
- resväska till mig
- och kanske en rosa Boston-hoodie till mig

Fick hem ett paket idag, och det innehöll en present till mamma och en till syster som jag beställde i veckan :) Glad att det kom fram så snabbt och GUD VA FINT DET BLEV :) dock lite stora men det går hehe :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0