En sjuk liten Dylan :(

2010-09-24 - 03:37:35

Så , nu har vi nyss ätit klart och fixat klart disken så sitter här mätt och belåten :)
Blev hämtad klockan 2 av fin fina bilen, körde till Dylans dagis för att hämta upp honom :) Bilen väntade utanför på oss så jag smet in fort för att hämta lillen, tyvärr sov han så fick försöka väcka honom lite försiktigt :) Åkte hem och Dylan va jätte klängig och gnällig , och man insåg väääldigt snabbt att lillen har blivit sjuk :( han är jätte jätte förkyld och hans ögon är jätte röda och han är rosig om kinderna :( tror han har feber också :( så han sov ganska mycket när vi kom hem och jag fixade lite till i rummet inför resan HEM :D!
När Ylva kom hem vaknade han (2 1/2 timmar senare) och då blev han gnällig igen :( Vi åkte till BJ's för att handla en resväska, men de va sooooooooo dyra haha så vi skulle till något annat ställe, men det blev imorgon för Dylan blev så kinkig :( Sen åkte vi till CVS och jag handlade tandblekning till mamma, sen till Market Basket och handlade mat :) Efter det va Dylan jätte hungrig och helt slut, så vi fick åka hem direkt för att ge han mat ..
Kom hem och käkade Kyckling & Majskolvar och nu försöker Ylva få Dylan att sova och jag sitter här nere i "mitt vardagsrum" på nedanvåningen hehe :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0