Färdigpackad och redo för hemfärd :)!

2010-09-25 - 07:09:22

När Ylva kom hem så åkte vi nästan direkt till en affär en bit bort för att handla en till resväska till mig haha :p Hittade en som jag tyckte om och som inte var så dyr, kostade bara 30 dollar , sen åkte vi hem direkt igen haha :p Satte igång med maten DIREKT och det blev pommes (mitt önskemål :D!) och jätte gott kött :) Sen efter de så packade jag allt det sista, har bara kläderna jag har på mig just nu och sovkläderna kvar att packa ner , och sen även packa mitt hand-bagage imorgon och sen är jag redo att åka haha :D Kan säga att jag fick TRYCKA ner alla skor och resterande kläder, väska och ytlighetsprodukter (tandblekning) hahahaha :P Men det fick plats :D Och gissar på att väskorna ligger på cirka 17-20kg vardera hahaha , men WHO BLAME ME HUN ;D

Nu har jag & Ylva tittar "FOUR WEDDINGS" och disskuterat hur vi vill ha våra brölopp etc haha :D uuh vad jag vill gifta mig hehe , ääääääälskling (a) nej skoja haha men vill gifta mig , de ska jag göra en vacker dag :)! och de ska vara PAMPIGT och PRINSESS-AKTIGT haha (aaa)

Redo att åka hem :D!

Som ni ser i den lilla väskan (ser mindre ut än den är:p) så där ni ser
skor överst, well det är ett helt lager till under haha :D
Har även mitt "lilla" hand-bagage som ska packas imorgon :)

Sov Gott <3!
Postat av: aye

Hejhej'¨Haft en bra dag idag? :)

2010-09-25 - 15:27:03
URL: http://ayeland.devote.se
Postat av: bella

du har bara tänkt nästan på hem hela tiden förstår dig

för du längtade hem <3

2010-10-07 - 18:08:51
URL: http://bellalindeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0