God natt :)

2010-09-07 - 07:20:34

Klockan är nu 01.20, dags att sova <3

Blev god mat idag :) grillat kött och VAD FAN HETER DET !?! (potatisplättar!) var heter det med det rätta ordet :o??? blev det iallfall, och det var riiiktigt gott haha :D efter det va det bara slö i soffan framför tvn, gick ner och la mig runt 11 och har legat här sedans dess.. har pratat med älsklingen, och berättat om min hemresa hihi :) sen har jag även pratat lite med Sofie, planerar in en eventuell fika när jag kommer hem hehe imed Högskolan tydligen är lediga och familjen & älsklingen endå jobbar hihi (a)

Har så mycket kvar att handla haha och har 80dollar kvar, god luck haha nej men får nog en stor lön snart imed jag inte fått lön på en månad nu :-) måste beställa hem sakerna till vera & mamma, sen hitta ngt extra till André, till pappa & Marie, och tandblekning (viktigt!) och clearblue, och en SKINJACKA till mig (jätte viktigt!) även lite till flickvännerna mina och även till DINAälsklingen och lilla Kristall som jag & Dina ska på 1års kalas hos när jag kommit hem hehe :) usch ja, det är mycket haha men de fixar sig :) haha usch och fy, det va mer än jag tänkte att det var haha men men :p

Nu är jag trött , ligger och lyssnar på Beyoncé, men nu ska jag stänga av datorn och lägga mig för att sova, om jag lyckas då jag har upptäckt en FUL & ÄCKLIG SPINDEL i taket ovanför min säng aaaaah :'( !


God Natt <3
Postat av: Micke

Hej.



Din lilla vovve har börjat bli glad för mig, varje gång jag kommer så hag jag med en liten godisbit, så fort jag kommer in så kommer hon till mig,



Vi mysser och har det skönt. tror att jag tar henne med mig hem..



Sköt om dig.

2010-09-07 - 08:29:17
Postat av: VANESSA SVARAR

Haha du lurar henne med godis med andra ord hehe :D

Nej det gör du inte :D för snart är jag hemma och då är hon miiin hihi (a)

2010-09-07 - 16:34:05
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du typ Rösti?

2010-09-08 - 00:10:29
Postat av: VANESSA SVARAR

Har aldrig hört "rösti" innan, men potatispannkakor har ett speciellt namn som jag totalt har glömt bort haha :(

2010-09-08 - 05:02:27
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0