Goder morgon.

2010-09-30 - 11:49:05

God morgon!!
Vaknat lite då & då idag , men vaknade helt och gick upp runt 10 tiden för mamma tyckte jag skulle upp haha hon tyckte inte jag skulle sova mer , så nu är jag svina trött haha :( Gick ut med lilla Dina i kylan, sen har jag bara suttit i soffan och smsat, tittat tv och haft datorn igång bredvid mig :p

Idag kommer Anna hit runt 2 tiden med min STORA Vildis Tildis <3 Så ska vi fika och jag ska umgås med mitt älskade gudbarn <3 Senare idag ska jag träffa André va jag vet , han struntar i träningen så vi har tid att umgås med varandra lite längre än vad vi hunnit dessa dagarna :D

imorgon blir det iväg på morgonen , sen tror jag att jag bara kommer att vara hemma fram tills jag & syster ska hem till pappa för att spendera helgen där :)



Postat av: Melica

Sv: Jag tycker inte alls att det är för kort! Skitfint på dig! :D Har själv försökt ha ungefär den längden, men det bara krullar upp sig och blir inte alls fint :(

2010-10-01 - 10:47:39
URL: http://bigmacmelica.blogg.se/
Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

2010-10-02 - 17:05:03
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0