HEEEEEEEEEEMMA !!!!!

2010-09-27 - 12:04:00

I'M HOME BIATCH!!!!!!!

Kom hem igår , heeeeeelt fantastiskt haha :D Trodde inte jag skulle överleva flygresorna , och ännu mindre med allt oväder vi åkte igenom haha men jag kom hem och jag kom hem helskinnad haha :D Min fina pojkvän mötte upp mig på Kastrup, sååå underbar<3

Igår så käkade jag, Ylva & Dylan på en restaurang en bit ifrån var vi bor, gott gott var det haha men de som jobbade tyckte nog jag var dum i huvudet för jag beställde en wook utan några grönsaker alls haha han första bara skrattade åt mig och han andra fattade ingenting hahahha :D käkade det iallfall, sen handlade vi med oss mat hem till Ryan som låg hemma och sjuk haha Dylan smittar ner oss allihopa med sina dagis-bakterier haha :p
När vi kom hem så var det nästan dags att köra till flygplatsen , så jag packade ihop ALLT det sista , sen så packade vi in i bilen. Jag sa hejdå till Ryan & Dylan redan hemma i Woburn för Ryan va sjuk så han stannade hemma med Dylan som också va sjuk hehe :P Så jag & Ylva körde till Logan Airport i Boston :) Kom dit och checkade in mina väskor , sen stod vi bara utanför passkontrollen och pratade litegranna , sen sa vi hejdå och jag gick igenom :) haha av med skor, jacka, ringar, väska, datorn för sig, skärp och klocka haha :p sen gick jag vidare för att försöka byta plats för jag hade fått en mitten-plats haha :( Men det fanns inga platser kvar tyvärr :(
Satt och försökte få internetet att fungera på min dator men fattade inte riktigt vad jag tryckte på haha så gav upp istället och handlade det första amerikanska godiset jag ätit under resan haha :P men det smakade som svenskt och det var gummi-maskar så handlade något jag visste vad det var haha :D
Sen blev det att gå ombord på planet, och när jag satte mig på min mitten-plats så tänkte jag bara ; "jahapp nu kommer jag ha sån oerhör tur att jag kommer få en tjockis på var sida om mig" hahaha tror ni fan inte de kommer två tjocka isländska tjejer som ska sitta där hahaha jag döööör :( Men det hade tydligen blivit fel med biljetterna och de kände varandra och ville sitta bredvid varandra, så illakvickt hoppar jag in till fönsterplatsen men då visar det sig att en av de ska ha två säten för hon va så fet haha jag kunde nästan inte låta bli att skratta :p Så en flygvärdinna sa till mig att hon hade hittat en annan fönsterplats till mig, gissa om jag blev glad :D !!!
haha yeah right Vanessa, det var FÖR bra för att vara SANT hahaha ! Platsen var precis vid nödutgången så det var SVINKALLT och precis bakom motorn så det LÄT SOM FAN och det jävla isländska paret bredvid mig hade sina jävla lampor tända hela natten & resan så man fick inte en enda jävla blund :( så där satt jag & försökte sova genom hela resan förutom sista timmen då jag satsade på lite Family Guy haha :(
När vi sen skulle av på Island var det storm & spö-regn och helt plötsligt så funkade inte Gaten så vi fick sätta oss igen och planet skulle köra till en annan Gate, well den funkade inte heller haha ååångest :( så i 50 minuter satt vi på planet och tillslut satte de dit en trappa så vi fick gå ner från trappan UT i ovädert och sen springa in i flygplatsen haha :p Gick till nästa flyg som skulle vara ombordning redan 5 minuter senare då detta blev så sent, men japp de va oxå försenat pga vårt flyg haha så kvart i 8 började Boardingen och det var då planet skulle lyfta så smsade älsklingen att flyget var försenat ... Vi kom ifrån Island vid kvart över 8 istället för kvart i..
Hade en fönsterplats och blev över glad för nu kunde jag sova tänkte jag , hahahhaha YEAH RIGHT :D hamnade bredvid en svensk man som ville höra allt om min resa för han hade sett på min biljett att jag varit i U.S.A haha jag ville bara dööööö :( så pratade med han och sen när han började prata om sig själv så somnade jag hahaha :D Vaknade efter cirka en timme , lyssnade på musik och läste en bok jag lånat av Ylva sen va det dags att landa :D jag var jääävligt snabb av flyget för jag ville bara springa till min älskade pojkvääään <3 haha oturen fortsatte och väskorna skulle ta 18 minuter så jag passade på att springa på toaletten och när jag var tillbaka hade väskorna redan kommit, gissa om jag blev glad :D lyckan höll inte i sig speciellt länge då mina väskor kom typ sista rundan hahaha :(
SEN var det dags att träffa älskade André :D<3 gick ut och såg André direkt , haha märktes att han inte kände igen mig först , men fan va de va underbart att få pussa på han igen , aaaaaaaah vilken känsla<333 Vi fixade biljett till tåget som gick efter 5 minuter hehe TUREN kom tillbaka :P sen körde vi från Svågertorp Syd hem till mig <3
Där väntade mamma och syster och min älskade Dina haha hon kom ihåg mig , blev helt vild min lilla tjej hihi :D kramade om mamma och vera oxå , ooh vad jag har saknat alla <3
Vi käkade gott och alla fick sina presenter haha och Vera gottade sig lite i mina kläder och smycken med haha :D Sen slöade vi bara en massa här hemma, följde fotbollen på datorn och sådära MFF<3!
Sen så gick jag & älsklingen ut och umgicks lite med varandra, så längesen man bara kunde krama om och pussa på min älskade <33
Kom hem lite innan 10 och då satt jag i soffan med mamma & Dina och mumsade choklad framför en film haha :D Gick och la mig runt 11 och somnade DIREKT haha (a) Vaknade runt halv 2 av att mamma snarkade så la mig i soffan haha :p men hon skickade in mig i rummet vid 6 tiden sen igen när hon hade gått upp hehe :)

Vaknade idag av att mamma kom hem runt 10 på sin lunch :) Gick ut med Dina , sen ringde jag runt litegranna sen blev det frukost med Anna som kom på besök :) Gav även tröjan jag köpt till Matilda till henne , tydligen är hon stor som en 3 åring så inte säkert den passar haha men vi får hoppas på det bästa hahaha :D Efter det har jag inte gjort så mycket, skrivit på detta inlägget och nyss pratat med de på Vikariebanken :)

Ska träffa Sofie idag , vi ska ses i stan och ta en fika hihi :D Haha fick tillbkaa 109:- på skatten  , löööönt? , och tydligen är idag sista dagen att hämta ut pengarna haha så får ta och göra det med , så kan man ju vänta lite med att växla dollarna så de blir värda lite till haha :D



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0