Sjukt tråkig dag...

2010-09-09 - 04:40:45

Satt och pratade med Sofie i typ 1 och en halv timme på skype, finns för dig gumman!<3
Efter det var det dags för mat, Ylva hade glömt bort tiden och därför blev det någon slags hämtmat haha men det var helt okej, smakade som skolans, Italienska Makaronirätt haha men men :p Efter det blev det bara en massa slö i soffan, fram tills nu, jag valde att gå ner och lägga mig här, är ganska trött , får se om jag somnar annars kommer älsklingen in om 1 timme och 20 minuter haha :D

Och förra inlägget är nu borttaget för jag tänker inte sjunka till hennes nivå, behövde bara skriva av mig.. Lägger nu ner all drama som har med den bitchen att göra, och tänker inte fortsätta även om hon gör det.. Tycker bara du kan lägga mer nu E, glöm André och va lycklig med din "nya" :)   over and out



Miss my hair..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0