Gårdagen + Idag

2009-08-08 - 17:31:59


Ja igår skulle jag till Sir Tobi med Theresa och träffa Joel, Driton och Eddie :) VI kom först till L'angelo på möllan och träffade Viktor, Sara, Johan, Andrea & Alexander och satt där lite, sen tog jag bussen till Gustav och mötte upp dom andra 3 pojkarna :) Vi gick runt lite sen in på Chili och satt där lite, trevligt :) Sen kom Theresa & Sara dit och vi dansade lite och så , men musiken var inte den bästa haha så vi valde att dra vidare til Crown, så vi begav oss dit och dansade loss haha över ball ju :D och Driton, jag vet du dansade de bästa du kunde haha ;) nej men ja iallafall ... Theresa försvann, sen gick Sara så jag var kvar med pojkarna, vi gick runt halv 4 tiden, och jag tog bussen hem kvart i 4 , hade sjukt jävla trevligt TACK :D! kom hem och tittade lite Janice Dickonsen argentur :) sen deckade jag snabbt som tusan haha :D

Vaknade idag runt halv 12 tiden, skulle egentligen med pappa på Maserati träff men sov istället haha :D vaknade och klädde på mig , sen tog jag bussen med Vera till Värnhem, väntade på Mimmi sen tog vi 132an till Lomma beach för att bada och sola , mötte upp Mimmis kompis Lotta där med :) låg där ett tag och pressa och och badade, skit mysigt och härligt:) Lotta gick lite innan mig & mimmi men vi gick nästan direkt efteråt endå, tog bussen hem halv 5 och nu sitter jag här, pratar med Mimi i telefonen, och ska snart tvätta av mig för vår dusch fungerar inte ÅNGEST :O Sen år vi se vad som händer , om de blir crown ikväll igen eller inte :)?

PUSS ;*

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0