And This Is Me Now =) !!

2010-08-21 - 04:09:44

Åkte iväg och klippte mig med Ylva haha nice :) Frisörskan trodde inte jag förstod engelska imed Ylva översatte så innan hon frågade mig om jag kunde lite engelska så gissade hon med sin kollega var jag kom ifrån haha och lilla jag förstod exakt vad som sa , men sa inte att jag fattade vad dom sa (a) De gissade iallfall på Spanjorska eller från Balkan hehe , antaligen för mina mörka ögon och för jag har brunt hår :P
Efter klippningen åkte vi hem om lite fort och Dylan käkade lite , sen åktevi till Market Basket och handalde , när vi kom dit hade vi bara 30 mintuer på oss haha men vi hann med allt :D förutom det som inte fanns där men det tat Ryan på BJ's imorgon bitti :) Påvägen hem blev det att vi handlade med oss Burger King hem - MUUUUUMS FILLIBABBA haha :D

Nu smet jag ner för att titta mobilen och passade på att skriva här med :)

































And This Is Me Now :)!






It's so short, but I really like it :)!
Postat av: Josse

sååå fint :D du passar verkligen i de hjärtat mitt. Saknar dig buse, kan inte fatta att du snart redan varit borta i en månad, tur tiden går snabbt :) ly <3333

2010-08-21 - 15:51:34
Postat av: VANESSA SVARAR

Tack gumman! hehe tycker om det, tycker dock de blev lite kort men men de växer ut (a) Saknar dig med ju :o och du svarar aldrig på sms din tolle :( hehe nej och idag , (igår för er) så va det bara 2 månader kvar tills jag kommer hem :D ILY<33333

2010-08-22 - 00:56:16
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0