God natt <3

2010-05-09 - 23:37:26

Hemma från kärleken nu <3
åkte hem till André runt halv 3 för det blev kaos här hemma och gick inte att vistas i huset för min del ... snacka om att jag flyttar DIREKT när jag kommer hem från Boston! helt sjukt vafan
iallafall , åkte till han och vi hade mysdag <3 tycker om dig såååå mycket<3 Vi tittde på en film som va riktigt bra faktiskt, handlade om ett tåg som blev kapat och sånt , vi båda gillade den så inga sura miner :) sen mös vi ännu mer och gick små rundor med Dina , sen fixade André mat , blev fiskgratäng och de va fantamig gott haha (a) såhär mot kvällen , runt 10 kanske kom hans kompis lite snabbt och André tittade på hans nya bil , sen körde André mig hem :(
och  nu  ligger  jag  i  en  tom  säng  utan min André :(<3

GOD NATT :)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0