Dagens köp :)

2010-12-21 - 23:30:00
Var som sagt i stan idag med Feliciah :)
Vaknade klockan 8 av att mobilen ringde , gjorde vid mig och gick ut med Dina och sådära :) sen kvart över 9 ungefär tog jag 3an till södervärn för att sen ta 7an till Davidshall , men när klockan var kvart i 10 så var jag fortfarande kvart på Södervärn . HATAR SKÅNETRAFIKEN !!!!! tog iallafall 2an istället till Davidshall för att gå på mitt tandläkarbesök 10.00 :) De spände över käken och sen placerade de om en platta i neder käken :) ska tillbaka i Februari någon gång , hoppas processen snart är klar , vill springa runt och le med Sveriges snyggaste Holywood smile hahahahha :p
Efter tandläkaren tog jag bussen hem , käkade lite och va ute med Dina sen tog jag 5an till stan för att shoppa lite (a) Gick upp på Gina Tricot , sen kom Feliciah dit :) vi sprang runt lite överallt haha :D Handlade nyårs-klänning , nyårs-skor (nya favvisar) och julklappen till älsklingen :)
Sen blev det bussen hem , som man förövrigt fick vänta på i 40 jävla minuter ! HATAR VERKLIGEN SKÅNE TRAFIKEN!!!!! Blev direkt hem till Anna & Rickard för att göra Jul-godis :) vi blev även bjudna på mat , gott gott :) efter godis"bakandet" blev det slö i soffan med Dina i mitt knä och massa godis och chips hahaha :p


DAGENS INKÖP :D

Nyårs-klänningen :D
Bik Bok - 179:- på REA (399:-)




Nyårs-skorna (favvisar!)
Bianco - 300:- på REA! :D (600:-)





Älsklingens julklapp
visar jag inte ännu :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0