ledig + feber

2008-11-10 - 19:56:28
idag är det måndag , det betyder att
Andy's lekland är stängd , vilket betyder
att Vanessa är ledig ! :D

skulle egentligen med Anna & MAtilda på en
öppen förskola idag men jag sov ist (a)
sen skulle jag egentligen passa Matilda
från 3 till typ 8 men det blev inget för Rickard,
Matildas pappa, skulle vara ledig imorgon så
han tog henne (:
sen skulle jag ha solat på sjukan , men
det glömde ju jag helt av :p
och tvättat har jag med gjort ...

sen har det blivit att jag gjort om en jäkla
massa bilder i "psp" idag , om ni vill se dom
så kika in på min bdb http://vanessaannelie.bilddagboken.se :)

nu har jag legat i soffan överlänge !
tog tempen för en liten stund sedan för jag
känner mig fan itne som man ska , nej för
jo jag har feber ! jävla skit ! :(

aja ... imorgon blir det praktik , sen kanske
träffa boboälskling om det hinns :)?<33





Du är verkligen det bästa som har hänt
i mitt liv , hade jag inte haft dig hade jag
inte varit den personen jag är idag <3
jag har dig att tack , du gör mig lycklig
Anes , på ett sätt som ingen har lyckats
med förut , har inte kännt just denna sortens
lycka förut , och jag är oerhört glad att det
är dig jag har som min pojkvän och ingen
annan <3 det ska verkligen alltid att vara
du&jag mitt hjärta , inget annat än det är
rätt , det vet båda du och jag boboälskling:*<33333
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Hejsan! Tycker du om att skratta? Det gör vi alla! Besök denna nya humorblogg där du kan ta del av andras pinsahmeter och även dela med dig av dina egna!



Bevaka gärna på bloggkoll för att få veta när någon gjort något pinsamt - Igen!



http://pinsamhetsbloggen.blogg.se

2008-11-13 - 21:15:47
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0