oj det va ett tag sen ...

2008-11-06 - 19:24:05
ja jag har inte skrivit sedan i måndags ,
men jag är ute och praktiserar och jag slutar
klockan 6 och efter det ska jag äta sen duscha
och lite sånt sen vill jag chilla lite i soffan så
har blivit att jag bara glömmt av det helt ..

I tisdags började min praktik, över drygt jag &
johanna städade typ bara ... sen efter på kvällen
kom mitt underbara hjärta hem till mig och vä
här en liten stund :*<3333

I onsdags va det praktik igen , gjorde inte mycket
mer än vad vi gjorde i tisdags :( bara de vi slutade
kvart i 1 för vi skulle ha induviduelltval i skolan ,
men jag orkade inte ha Teckenspråk så jag
cyklade hem till min underbaraste pojkvän ist
som jag älskar något så sjukt mycket :D :*<333333
sen hem igen och äta & sådant sedan va det
dags för Dans .. vi började med en ny dans som
verkligen inte alls va min stil så jag bestämde mig
för att inte lära mig den så satt med min mobil
ist och smsade med boboälskling :D<33333
sen hem & titta tv och umgås lite med mimmi, sara,
sofia, pontus & syster haha :p sen sängen (a)

Idag va det dags för praktik igen ... började 11
och mådde inte alls bra så kände inte för att
cykla så Anna , Matildas mamma, körde mig dit :)
jag & johanna städade på förmiddagen sen sa
vi till Lasse att vi inte va där för att städa utan lära
oss om hur det är att arbeta med fritidsaktiviteter ,
så vi fick vara lite i köket och hjälpa till och lite
sådant trevligt :p Lasse tyckte vi hade varit så
duktiga så vi fick sluta kvart över 5 ist så jag tog
bussen hem och när jag kom hem va här fullt hus
så vi åt mat och lite sådant och nu sitter jag här ,
väntar på att Anna ska fixa mina ögonbryn :)
sen ikv vettifan va som händer :p


Har bilder och sådan på mig & johanna från
praktiken men orkar inte lägga in dom , vill
ni se dom är det bara att kika in på min
bilddagbok "vanessaannelie" :)



JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA POJKVÄN :*
SITTER HÄR & LÄSER JÄTTE GAMLA SMS
FRÅN NÄR VI NYSS BLIVIT TSM , FÅR NÄSTAN
TÅRAR SÅ UNDERBAR MIN POJKVÄN HAR VARIT
MOT MIG HELA HELA TIDEN <3 INGEN , VERKLIGEN
INGEN KAN SÄGA SÅ FINA SAKER SOM MIN
ÄLSKLING GÖR <3 FINNS INGEN BÄTTRE POJKVÄN
I HELA VÄRLDEN ÄN MIN UNDERBARA ANES <3
DU ÄR MIN FÖR ALLTID BOBOÄLSKLING :'<333

ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG ,
DU ÄR ALLT JAG HAR & ALLT JAG BER OM ,
HOPPAS, TROR OCH VILL ATT DU SKA HÅLLA FAST VID MIG ,
ATT DU ÄR DÄR FÖR MIG SOM JAG ÄR DÄR FÖR DIG ,
GE INTE UPP MIG , GE ALDRIG UPP MIG ,
JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅ
ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG :*<3333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0