skärp dig :o !

2008-11-17 - 19:31:44

hahaha , nu har jag inte skrivit här inne på en
hel jävla vecka :o vafan har jag gjort !?! haha ;D

aja , i veckan har jag ju praktiserat och praktiserat
inte mer än så , slutar ju 6 , är hemma runt 7 , äter
sen duschar sen är klockan runt 8 halv 9 , så då
lägger jag mig antingen i soffan och slöar med
massa sms från bobo , och ibland har han även
kommit hem till mig :* <3

nu i helgen va det pappas helg , vilket betyder
STALLET & SKRAEPA , det är det enda som
gäller där hemma alltså hur jobbigt som helst
imed jag HATAR att vara i stallet , vafan jag är
en stadsmänniska inte en landsmänniska
som vill bli smutsig för att ta hand om en
jävla häst !?! aja ....
I fredags slutade jag klockan 7 :( pappa hämtade
mig där och vi åkte ut till nya stallet, som Skraepa ska
bo i nu fram tills vi flyttar och har ett eget stall, ute i Bara ,
hämtade upp Marie sen hem , slöa i soffan framför tvn
sen gick jag och la mig och somnade med mobilen
i handen mitt i ett sms till min boboälskling (a)

Lördag;
vaknade av att lilla Emma stod och skrek typ i mitt öra ,
så skrek Vera pappa , då skrek Emma oxå pappa
RIKTIGT högt :( så skrek vera att klokcan bara va 20 i 8 och
att vi ville sova mer . haha tro inte att Emma ställer sig i
dörröppningen 3 meter ifrån pappa och verkligen skriker
"pappa 20 8" flera flera gånger  .... Då tar pappa henna och
han åker med Marie ut till stallet och är där tills typ 10 då
de kommer tillbaka hem då jag nyss vaknat ...
sen tog vi det bara lugnt hemma , och runt 4 tiden åkte vi
alla ut till stallet igen för det skulle ta ungefär en kvart sa
pappa så jag satt i bilen med Emma och vänta , men det
tog nästa 2 timmar ! :O för vår häst Skraepa hade sparkat
så mycket på en av de andra hästarna att han börjat halta
och fårr värsta blödande såret , så de fick lägga om det sen
se om Skraepa hade ngt sår men nej ...
sen va klockan så mycket att pappa & marie inte orkade laga
mat så vi åt i BK i värnhem ist , sen va det inte i Coop Extra
och handla , sen efter det åkte vi hem , jag hämtade min väska
sen körde pappa mig till Anesälskling för jag skulle spendera
natten hemma hos han för han va ensam hemma :* MYSPYS <33333

Vi kollade på film , Max Payne , över förvirrande film haha ;D
sen somnade vi runt 11 för vi skulle upp tidigt dagen efter
ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA DU ÄR MITT ALLT :*<3333333333333

Söndag;
jag & älskling vaknade vid 9 tiden , han gick upp och gjorde vid
sig , åt frukost packa mm , medans jag låg kvar i sängen till 20 i 10 (a)
klockan 10 gick vi ner till bussen för att älskling hade samling kvart
i 11 i Heleneholm , så vi kom dit kvart i och sen satt jag där från dess
till att matchen började klokcan 12 , Sen typ kvart 20 över 12 började
det att regna :( och jag va iskall , så jag tog bussen till HANSA och satte
mig där och tog en Varm Choklad att dricka , MUMS :D
sen tog jag bussen tillbaka , och kom tillbaka precis när matchen hade
slutat så fick inte vänta alls länge på min bobo , behövde bara vänta
ute i kylan i tio minuter (a) sen tog vi bussen tsm hem till älskling och
hade det mysigt tills jag skulle ta bussen halv 5 hem till min pappa igen ...

kom hem till pappa och vi åt , sen på "vägen hem till mamma" så släppte
pappa av mig i Kombihallen för jag skulle se när älskling spelade sin
Korpen match , sen tog vi bussen till Värnhem och där hoppade jag på
min dumma 7a och åkte hem :( när jag kom hem la jag mig bara i soffan
och tog det lugnt som vanligt ... somnade runt 11 tiden ...

Idag;
Vaknade runt 10 tiden , gick ut och la mig i soffan ett tag , sen rung 11 tiden
typ började jag packa lite smått imed vi flyttar om 1 månad redan ...
vid 1 tiden kom mitt hjärta hem till mig och vi hade det myspys :*
runt 4 tiden gick vi till bussen för att han skulle på träning och jag skulle till
sjukhuset och "sola" .. Sa hejdå till min älskling och fortsatte till sjukan ..
sen åkte jag hem igen , åt mat och sen la jag mig i soffan , och nu sitter
jag här , har tråkigt och saknar min pojke :( <3333333


Min underbara pojkvän :*<33333







Har fler bilder från helgen i min bilddagbok http://vanessaannelie.bilddagboken.se ,
orkar inte ladda upp alla här men kika gärna in (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0