allt på en gång (a)<3

2008-11-02 - 20:35:38
Ja jag har inte skrivit på ett tag för har varit
hos min pojkvän halva lovet (a) här kommer
allt lite snabbt (a)


Fredag;
förmiddagen/dagen har ni redan läst om ...
eftermiddagen , va bara hem och äta ,
sen va det tillbaka till min älskling vid 10
tiden för att spendera ÄNNU en underbar
natt hos han :* jag får verkligen inte nog av
min boboälskling :*(a) <3333
så ja det blev massa mys & tv tittande ,
somnade runt 3-halv4 tiden :*<33333333

Lördag;
min bobo vaknade faktiskt tidigare än mig idag ,
jag vaknade runt 20 över 11 och såg min älskling
sitt/ligga bredvid mig och bara le (a) hihi MIN bobo :D
vi tog det lite lugnt , eller ja ganska lugnt på dagen (a)
sen gick vi ner till värnhemstorget för vi skulle ge ett
par fotbollsskor till Tarik , sen tog vi bussen in till
Gustav för min baby skulle handla en tröja han sett ,
men ja HANSA stängde 4 bara för det va den 1/11 (?)
och vi kom dit 5 över så det va lite surt haha :p
så det blev mat ist , sen vidare till Storgatan för att
se om den fanns där , det gjorde den men i fel storlek :p
så vi tog bussen hem , på bussen ringde min mamma
så vi åkte hem till mig för jag skulle äta ...
efter maten tog vi bussen hem till älskling för att ha en
myskväll tsm för jag skulle hem på kvällen ..
Men SÅÅÅ blev det inte:D stannade över en natt till (a)
vi tittade tv och hade det mysigt som alla andra dagarna :D
fick MYSMYS massage av min bby , han är UNDERBAR :*<333
sen somnade jag , vet inte vad klockan va , typ 1-2 kanske :p?

Söndag;
Vaknade av att älsklingens mobil ringde runt 11 tiden , vi tittade
lite på tv bara sen tog vi bussen tidigt in till stan för att se om
tröjan fanns i rätt storlek kvar i HANSA :p
vi hade tur för det gjorde den :p sen tog vi bussen hem , bara det
att älskling hoppade av i Värnhem och jag fortsätte hem :(
SAKNAR MIN ÄLSKLIIIIIIIIIING :( <333333333

Lite efter 3 kom Sara och hämtade mig och vi körde vidare
till Willy's för sara skulle handla hårfärg , sen åkte vi hem
till mig igen och började färga håret , haha blev lite stressigt
men det gick :p men blev fel färg , skulle bli bruna slingor i hennes
blond hår, men slingorna blev GRÅA hahah :D sla antagligen
göra om hennes hår imorgon igen :p

sen kvart i 6 kom Bosse och hämtade mig så körde vi till
Kombihallen för att se Rösjöns fritidsgårds lag i ungdoms korpen
spela match , haha tror det blev rätt namn där vetifan (a)? , aja iaf
dom vann matchen och jag fick massa massa pussar av min
saknade pojkvän (a) sen körde Bosse mig hem och jag åt nyss ,
nu sitter jag bara här och SAKNAR MIN POJKE :( <333333

är ledig imorgon så får se vad som hittas på :) (A)??




Min älskling är verkligen det bästa som har hänt mig <3
Anes Velic , jag älskar dig mer än något annat , det finns
verkligen ingen som du <3 du är allt jag behöver :* klarar
inte av att förlora dig en gång till , jag gör det bara inte så
denna gången blir det verkligen för alltid :*<33 jag tror faktiskt
inte att du förstår hur mycket du verkligen betyder för mig <3
du är det enda som finns i mina tankar hela hela tiden , jag
är verkligen glad att Lucas gav mig din msn för snart 1 år sedan(a)
nu är det redan ett år sedan jag såg dig första gången , och det
va verkligen KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET , från den
dagen jag såg dig slutade jag aldrig prata om dig, när jag såg
dig stannade allt runtomkring och det va bara du som existerade ,
du fanns i mina tankar hela hela tiden, och jag samlade mer och
mer mod för varje dag som gick för att på något sätt börja prata
med dig för jag hade redan bestämt mig för att DU skulle bli MIN
en vacker dag <3 8 månader senare blev du det och mitt liv va
verkligen på topp, ingenting va fel , tills allt fick sitt slut och det
kändes som om allt var över, men 1 månad och 2 dagar efter det
tog slut så ville du ha mig tillbaka , natten till den 21 september
halv 3 <3 allt blev bra igen och allt är det fortfarande , verkligen
ingenting med dig är fel , ingenting känns fel allt är rätt rätt rätt :*
Du är mitt liv och du ska vara min för alltid <333
ALLTID DU I MITT HJÄRTA ANES , ALDRIG NÅGON ANNAN ÄN DU :*<33333333





Lite bilder från helgen :*<3

min bby <3


kärlek <3


boboälskling <3


haha :D<3
Postat av: k

nej men essa :O detta borde vara borta

2010-08-20 - 03:29:45
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0