^^,

2008-10-29 - 15:47:20

igår va det stan med sara & matilda :)

anna kom med matilda till mig 20 över 12 ,
bara ngn sekund senare kom sara hehe :)
jag gjorde vid matildas välling sen begav
vi oss till bussen för att åka in till stan (:

kolla runt lite, sara köpte en ring, tog en
takeaway på espresso house och gick
runt lite i stan :) sen klockan 2 tog vi bussen
ut till "dockan" för sara skulle till tandläkaren ,
sen va det hem igen :) tack för en trevlig
dag sara :)<3



anna kom ner och hämtade matilda vid 20 över 3 ,
då skulle de åka hem och hon körde mig till
värnhem för jag skulle träffa mitt underbara
hjärta <3 finns ingen bättre än dig bobo :*<33333

vi gick runt litegrann , sen tog jag bussen hem ,
käka, sen deckade jag i soffan . Mamma väckte mig
runt 8 tiden och vi tittade tv . Klockan 9 va det DH så
det kunde man ju inte missa :D sen efter det deckade
jag ett tag senare i soffan igen haha lyckat ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0