Plugg, plugg, plugg och mer plugg

2008-10-19 - 10:58:12
idag ska jag inte göra annat än att plugga :(
har pedagogisk ledarskap prov imorgon och
just nu kan jag ingenting :/ det är alldelles
för mycket för mig fast det egentligen inte
ens är alls mycket . haha misslyckad :(

imorgon slutar jag iaf hyper tidigt :D hahaha,
efter provet ska jag nämligen gå , BYE :)
nej men jag ska möta mamma i dalaplan,
sen ska vi till akuten för mina jefla utslag :(
de blir bara mer & mer, och värre & värre :(

ja , och just nu vet jag inte vad som händer efter det ;p

men på tisdag har jag & min älskling varit
tillsammans i 1 månad denna gången :D
och jag har aldrig varit såhär lycklig med
någon innan :* du är mitt LIV <33333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0