090822

2009-08-22 - 12:25:29


God morgon! förlåt för den extremt dåliga bloggningen igår men tar allt nu :);

Vaknade igår av att jag ställt klockan men snoozde i 1mtimme och gick upp ur sängen 20 minuter innan bussen skulle gå, så tog på mig kläder , packade ner jobbe kläder , borstade håret , borstade tänderna sen gick jag :p Hade världens tråkigaste dag i skolan pga att jag inte är i Bebes klass... och dagen var även ganska jobbig för snackade och sånt med Anes om allt som hänt, vi skulle även haft 11månder igår(egentligen 1 år 3 månader den 30e) Men men vi får se hur allt blir där då ...
Slutade tio över 1 då åkte jag med mina flickor, Bebe & Sandy, in till Malmöfestivalen :) vi åkte såna roliga bollar på vatten (bilder kommer) det var verkligen skit kul haha :D! Sen fick Bebe även upp mig på Booster som jag alltid lovat mig själv att aldrig åka , men jo det gjorde jag. och fy fan! ALDRIG ALDRIG ALDRIG IGEN !! haha , kom av helt panik slagen och hade gråtit & skrikit hela hela åkturen haha :p efter det blev det glass, sen gick Sandy och jag & bebe gick runt lite för att hitta något att äta, blev BK haha (a) Sen gick bebe hem & jag började jobba :)
det var väldigt varierande på jobbet idag, ibland lite att göra och ibland så sjukt mycket att man knappt hann med haha :p fick sluta klockan 12 redan, tackar :) Man fick även lite "trevligt" beök i kön, skulle jag bli rädd :D??
stannade kvar en liten stund efter jag slutat utanför med Driton Eddie Joel Lisa & Paul :) sen fick jag massa hejdå kramar, mest av Elvir (a) ... men ska träffa dom idag igen ju så :D Ska festa lite och sådant med jobb-folket som jag kommer sakna något sååååååå sjukt sen :(!
sen fick jag min lön, sen erbrjöd Paul sig att köra mig hem TACK :D!  Vi körde först Lisa hem , där jag fick låna en mobil tack hjärtat, sen körde vi hemåt :) kom hem runt 1 tiden la mig i sängen och deckade direkt haha :D
var så sjukt trött , därför jag inte skrev ett inlägg när jag kom hem :p!


Bilder kommer i nästa inlägg !

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0