090829

2009-08-29 - 12:02:44


4 år, 11 månader .
Jag saknar dig Elias Hansson<3
Tänker på dig varje varje dag , och
för varje dag som går blir det bara
värre och värre, och förstår inte
varför Gud tog dig ifrån oss som
han gjorde! Alla säger att det blir
lättare med tiden och att tiden läker
såren, men det blir bara värre och
värre med tiden ju, nu har det nästan
gått 5 år sedan Gud tog dig ifrån oss,
ett litet oskyldigt barn, varför :':(
Elias Hansson, jag älskar dig!<3
Jag skulle gjort allt för att bara få
hålla dig i mina armar, titta ner på
dig och bara få säga till dig
jag älskar dig, tre ord jag aldrig
fick säga till dig. Det är min största
önskan, önskar det framför allt annat!

Du finns i mitt hjärta, då nu & föralltid <3
Kommer aldrig glömma dig Elias <3



God morgon!
Ja jag behövde skriva av mig litegrann som ni ser här ovan, jag saknar han vad ska jag göra :'(
Iallafall, varit vaken ett tag nu , somnade över tidigt igår , haha redan halv 12 :o! Ligger i sängen och tittade nyss på MTV där dom hade ett sånt Michael Jackson R.I.P eftersom det är hans 51-års dag idag <3 Nu fr jag bläddra runt lite i kanalerna för tänker INTE titta på 50cent; The money & The power!
idag vet jag itne alls vad som händer? ska ringa Sandy sen iallafall så får vi se hur det gick med dom som skulle kolla på MIN James idag :(!

/V

Postat av: e

hoppas du har en bra lördag? (:

2009-08-29 - 13:34:10
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0