Bad update!

2009-08-07 - 18:34:56


Ja igår blev det inte speciellt mycket skrivandes för allt blev k-a-o-s ! Iallafall, massa bråk etc så varken jag, vera eller sara ville eller tänkte sova hemma, så vi alla 3 sov hos moster <3 så där var fullt hus inatt haha ;D moster, nelli. li, nattis, nicke, jocke, jag, vera och sara haha :D körde hem och packa snabbt innan mamma & bosse kom sen körde till moster , satt i Jockes rum med han sara och vera och tittade när han spelade GTA , sen gick jag och la mig, haha somnade direkt :o! Typ runt 1 tiden haha ;D

Idag vaknade jag av att mitt mobilalarm ringde 9 men snoozade till kvart i 10 :) gick upp och tog det lugnt , sen käkade frukost och sådant :) kvart över 11 körde moster mig & sara hem för att vi skulle packa och sådant :) blev lite småtjaffs igen så fort man öppnade munnen, pallar inte detta , kan man få bo hos någon ?? Iallafall, 5 över12 tog vi bussen till Centralen där vi mötte Mimmi sen drog vi till bo01 där det var INVARDERAT av nyckelpigor, helt sjukt ju .. överdriver inte om jag säger att där var MINST 10 000 stycken nyckelpigor, helt allvarligt alltså! Viktoria som kom dit gick lika snabbt igen , och Mimmi gick efter cirak 15 minuter ? jag & Sara stannade kvar och försökte uthärda plågan men det gick inte .. Så vi tog 2an till Centralen sen 3an till Värnhem där vi träffade Mimmi & Ellen , sedan drog vi vidare till segevångsbadet haha LÄNGESEN jadå! Efter en liten stund kom även ´Theresa och det var faktiskt mysigt där :) halv 6 tog vi bussen tillbaka och jag & sara sprang till 144an på centralen , och har nästan precis kommit hem :) Pratat lite med Flemming om allt som hände igår, och nu ska jag packa, sen till pappa, sen till puben med Tessi <3

PUSS ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0