:'(

2009-08-05 - 19:13:31


klumpen sitter i halsen , den är stor som fan , men ´jag håller den nere , jag vill inte gråta , jag vill inte , men det kommer snart det vet jag. men det kvittar , du är värd alla mina tårar , du är värd allt , men jag är inte värd dig! Fuck detta ällstå jag är dum i huvudet hur fan kan jag ha mage att såra en så bra och underbar kille som dig :'( jag vill bara försvinna, försvinna från allt klarar inte detta mer , jag vill inte ge dig mer smärta det är det enda jag kan ge dig känns det som ... jag älskar dig mer än vad jag älskar mig , shit vad fan gör jag både mot mig själv och underbara dig ..
jag älskar dig

,
Postat av: Anonym

Anes eller nån av alla dina andra killar?

2009-08-05 - 20:51:36
Postat av: Vanessa

ursäkta!?! Nån av alla mina andra killar? shit alltså man kan fan inte umgås med sina killkompisar utan att man ska ha "en massa killar" !?

2009-08-05 - 21:04:11
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hallå? först skrev du om ditt ex och nu kanske du skriver om ett ex till och du har haft några därimellan och skrivit om kärlek och sånnt?inte kontigt att folk inte vet vem fan du snackar om? först f sen a sen m sen blablabla. fattar du inte själv flicka lilla? vem är det NU du saknar? f igen eller a? eller kanske m, j, o,????

2009-08-05 - 23:56:13
Postat av: Vanessa

M J O ? fan snackar du om ? har träffat killar ja men det är KILLKOMPISAR om ingen verkar förstå det ?? jag saknar inte F som alltså är Freddie , jag kom att tänka på han EN gång.. Jag saknar A som är ANES för jag älskar han fortfarande och har gjort saker mot han som en sån underbar kille som han är inte förtjänar ..

2009-08-06 - 01:06:50
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0