..

2009-08-18 - 22:53:13


kan inte hjälpa det , och vet verkligen inte varför jag gör det , men de gör ont , det är allt jag kan säga , det gör ont ... olika saker varje dag , men vafan de är underbart när de är som bäst , som de var igår bara , ibåg , det är en dag , imorgon är en annan dag , torsdag , fredag , lördag och söndag ... vafan , hatar detta , hatar mig själv , vafan är det som händer med mig . hhar inte varit såhär svag för sånt här innan , varför är jag det nu ? är det något speciellt med dig ? är det något specellt med denna gången ? jag förstår ingenting .. ibland är allt helt underbart , alla underbara saker man får skickat till sig , vet inte varför men jag får fjärilar i magen av det , och endå vet jag inte om det är sanning eller bara ord utkastade rakt ut ner i soptunnan ? 
Why this, Why me, Why you , WHY US ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0