hatar min rektor :@

2009-08-17 - 18:22:39


Hellu :)!
Åkte till skolan med syster som jag skrev innan, hon kände folk i sin klass sådan tur var :) kvart i 10 ungefär gick jag ifrån skolan till McD för att äta lite (a) haha vera kommer dit med Sofie och käkar lite sen går dom igen :p jag stannar kvar en stund, sedan tar jag bussen 20 över 10 in till stan :) bytar om och sådant i lugn och ro ... klockan 11 öppnade vi tältet och vi hade att göra direkt haha :P vid 12 - halv 1 tiden ställde jag mig i kassan och där stod jag tills jag slutade runt 2 tiden :)
Jossebebe kom och hämtade mig så tog vi bussen tillsammans till skolan, och jag hatar vår rektor !!! han har satt mig ensam i en klass och de ja vill gå med i den andra... JAG SKA BYTA NÄSTA VECKA! Skiter i vilket, får jag inte kommer jag dampa :@ !!! Var i skolan och fick massa papper bla bla bla  ... sen ut på baksidan där sandy & josse rökte, träffade Anes liten stund :) sen tog vi bussen, Sandy & Josse hoppade av i södervärn och jag & Anes fortsatte till Gustav :) skulle fixa lite på jobbet :) sen gick vi till Konserthuset för jag skulle ta 32an hem och han 6an :)
Stod och snackade lite sen tog jag bussen hem :)

Nu lagar jag mat , ska snart äta , sen ska jag göra vid mig inför ikväll ...
men vi har ingen aning om var vi ska förkröka :( ÅNGEST !?!

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0