Heldag med Lisa <3

2009-08-13 - 00:54:44


Nu har Lisa precis gått , och hon är en vän alla behöver det kan jag lova er  :D!
Jag tog bussen in till malmö 5 över halv 2 och hoppade av i Konserthuset och väntade på lilla hjärtat där :) hon kom och vi gick runt lite granna och "fönster shoppade" :) först Hansa, sen till Triangeln , sen till Hansa igen och sedan vandrade vi till Entré haha :D Handlade;
1 jeans shorts 49:- Gina Tricot
1 gul klänning 49:- GIna Tricot
2 "linne tunikor" i vit & serise typ(?) 49:- st Gina Tricot
1 tyg skor 129:- H&M
Sedan käkade vi China box haha :D och sattpå Värnhems torget och pratade :) sedan tog vi första bästa buss till Konsert huset, handlade 1200gr GODIS :D och sedan 32an till Hindby och handlade läsk sedan 32an hem :) satte igång Twilight ÄÄÄÄÄLSKA :o! LOVAR ATT JAG SKA KÖPA ALLA BÖCKER ! Sen fick vi pausa den i mitten typ för då vart de So you think you can dance, tittade på det och sedan startade vi filmen igen, är helt fast! Efter filmen satt vi bara och snacka lite och sen började vi fixa lite med mina jeans, klippte av jeans jag inte använger till shorts, ett par blev helt misslyckade ligger just nu i soptunnan och ett par blev helt okej antar jag, ska bara fixa klart med dom nu :D

Nu tittar jag på Spin City och fixar med jeansen och smsar :)

PUSS ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0