Hemkommen :)

2009-08-14 - 23:49:55


Så nu har jag precis kommit hem efter första "arbetsdagen" :) tog bussen kvart över 3 med syster och mamma hoppade på bussen i Nobeltorget :) kom fram & fick en hamburgare av mamma innan, sen började vi jobba :) fick först lära mig portionering haha kul ju :p sen lite i kassan med , mer imorgon :) men över roligt folk så det blir roligt att jobba med ju :)! Fick massa besök med haha (a) så blir det när kompisarna vill ha gratis langos men självklart får dom det :)!
Nu luktar jag bara skit haha och mamma duschar så ska snart få duscha sen sova , för imorgon ska jag jobba 14.00 - 21.00 sen blir det Veronica Maggio och Timbuktu med Mimmi :D!

/ V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0