Min TMBK <3

2009-08-16 - 02:35:24

Klockan är nu halv 3 och jag har nyss kommit hem :)
åkte in till stan för att jobba, helt okej idag faktiskt, men har bara sjukt ont i mina ben haha , massa besök idag igen då jadå haha ;D slutade klockan 9 och gick då med Mimmi, Ellen, Paul & Lisa och åt sen gick vi till stortorget för att titta på Veronica Maggio, jag lovar att hon suger haha :o! Sen var hon klar och alla började kriga sig framåt tills TMBK & DAMN skulle komma, MIN ÄLSKLING :D!! Efter mycket puttandes kom vi ganska långt fram, hade bara 3 "rader" framför oss ;D!
Efter nästan en timmes väntan kom han ut och det blev KAOS, jag lovar kaos rent ut sagt :D Men alla älskar han så klart :D! Vakterna som stod längst fram delade ut vatten i muggar för att hålla folk vid liv haha , och varje mug kastades ut av idioter och tro fan inte alls kom på mig hahahha varje jävla gång :o!
Aja, min TMBK var klar runt 1, gick då till Gustav och träffade syster sen tog vi 1an hem :)
nu sitter jag här, har sjukt ont i fötterna och är tröööööööööött :P Imorgon ska jag jobba igen :) börjar klockan 16.00 - stängning :)


BILDER FRÅN TMBK <3







Har en video med men fattar inte riktigt hur jag lägger upp den haha (a)

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0