Skolan.

2009-08-28 - 09:42:22


Hej!
Sitter här i skolan nu , har precis haft svenska , tråkigt ...
sitter och kokar, är ganska förbannad , orkar inte sånt här . ööööööh låt mig vara , försvinn ur min syn , har alltid stört mig på dig och så kommer du så , helt jävla nonchalant haha ! Shit alltså !!

Iallafall, sitter i biblioteket , börjar om 20 minuter , tar med min bärbara till skolan from måndag så jag slipper dessa datorerna haha :p slutar 20 över 3 idag , ska snart snacka lite med Sandy om lilla voven , fan vad jag vill ha han alltså haha :D!

nej , nu orkar jag inte skriva mer , fick ni ett snabbt och litet inlägg eftersom jag inte hann imorse, vaknade 30 mintuer innan bussen skulle gå haha :D

/V
Postat av: .

alltid stört mig på dig med. någon gemensamt ? ;)

2009-08-28 - 20:48:33
Postat av: .

hah desamma du.

2009-08-28 - 20:53:16
Postat av: Vanessa

Jätte moget att du vågar stå för dina tankar då :) och varför låtsas som om du kommenterar mot dig själv, samma person :)?

2009-08-28 - 21:41:46
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: :)

du vet ändå vem jag är , så behöver inte sätta ut mitt namn på din sida. tack =)

och nej det var inte jag som kommenterade den andra.

jävligt moget själv att skriva en massa saker om mig, du kan väl själv komma fram och säga om det är något du vill mig ? du behöver inte sitta och skriva det.

2009-08-30 - 13:06:49
Postat av: Vanessa

hahahha va !?! har ingen aning om vem du är , vet bara att dom två kommentarerna kommer från samma IP-adress...

Säg vem du är så får vi se om det ens är dig jag har suttit och skrivit om ??

2009-08-30 - 17:06:03
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: EMMMEEEELIIIIIEEEEEEEEEE

happ. du har skrivit om mig på din blogg och visst vet inte ifall det är mig du menar. men är rätt säker :) och det är inte första gången.

tycker att vill du mig något kan du lika bra säga det till mig för tydligen har du en hel del åsikter om mig.

2009-08-30 - 19:19:03
Postat av: Vanessa

har inget att säga dig, för du har förstört mitt förhållande. Och har ALDRIG tyckt om dig, du är en tjej man kan läsa RAKT igenom, alla fattar var du har varit ute efter. GRATTIS du har lyckats! dra åt helvete nu

2009-08-30 - 20:21:29
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0