Stan med Anes :)

2009-08-24 - 19:57:53


Hej!
Dålig update idag men efter dagens outfit bild så sprang jag till skolan och hade ännu en hemsk dag där utan bebe <3 fan detta är jobbigt , hoppas det hjälpte att mamma ringde rektorn idag och sa till han att jag inte mådde bra i denna klassen , vafan sitter själv på lektionerna och är med mig själv på rasterna , roligt? NEJ! iallfall..! Slutade tjugo i 3 då jag snabbt sa hejdå till bebe & sandy, sen satt jag en liten stund och väntade på att Anes skulle sluta :) När han gjort det tog vi 32an in till stan för jag ville ha kofta skor & höstjacka :) hittade inget i Hansa, så drog vidare till Storgatan där jag köpte 2 koftor från Gina Tricot :) gick sedan till Triangeln för att hitta en jacka men orkade inte leta speciellt noga så sket i det :) sen tog vi bussen till Jägersro för jag skulle handla skor, köpte de jag såg i tidningen som jag åkte dit för och ett till par skor som jag blev kära i direkt, haha fråga själv Anes :D! Så var tvugna att handla de med :D! Efter det så gick vi till McD och tjockade oss lite med glass och bara hade de allmänt trevligt, saknat dagarna med dig <3 ...
Tio över 6 tog jag 144an hem till mig & Anes tog 33an hem till sig :) kom hem och då stod maten på bordet :D!
Nu har jag bara ätit , sen snackat lite med Sofia som jag saknat <3 nu sitter jag här i mitt rum och tittar på tv och kände jag var tvungen att kasta in ett litet inlägg (a)

Bilder på alla mina inköp kommer i ett inlägg här efter :)!

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0