festandet igår och jobbandet idag :)

2009-08-18 - 19:40:31


Blev inget bloggandes imorse när jag kom hem, sen hann jag inte imorse innan jobbet heller så tar allt lite småsnabbt nu :D!

Igår chillade jag här hemma, sminkade mig och klädde på mig i lugn och ro, helt plötsligt skulle jag tydlgen hem till Lina innan och inte möta dom på Centralen, precis då kom Bosse hem så fick honom att köra mig till arlöv haha yeeay :D! Kom hem till Lina och vi satt i hennes kök och drack lite och sådant :) Smsade med Driton om hur vi skulle göra på kvällen, skulle möta han utanför Etagé :)! Jag, Sandy, Lina & Kelly tog tåget ifrån Arlöv 00.05, och kom fram till malmö.. Träffade Kellys pojkvän och Sandys ex, sen gick vi till Etagé ... Smsade med Rogge sen hämtade vi Driton sen slapp vi kön, tack Rogge :D så kom in och hängde av oss jackorna bla bla bla, och fy fasen va mycket folk det var jämfört med vad det brukar vara haha :p Hade iallafall en helt underbart rolig kväll fylld med skratt & dans :D Tack Sandy, Lina, Kely, Driton, Marcus, Danne & Pekka :D !!!
När klockan var 5 i 4 bestämde vi oss för att bege oss... Kelly hade redan åkt hem så vi resten gick till McD i Gusav för att äta, men Marcus,Pekka & Danne skulle äta i Midhem så vi sa hejdå till dom <3 sen gick jag, Driton, Sandy & Lina in för att äta, FY FAN VA GOTT DE VA MED MAT ;D hahahhaha :( Sandy & Lina gick typ 20 i 5,och jag & driton satt kvar en liten stund... sen gick vi ut till bussarna, han tog 7an hem och jag tog1an :) haha somnade på bussen så trött jag var, sov från Södervärn till Oxie centrum haha en bit de du :D hoppade av i ändhållplatsen och gick hem, var hemma 05.50 haha och kastade mig bara i sängen direkt och deckade (a)

Vaknade idag av att syster hade försovit sig och var förbannad runt halv 9 tiden, sen somnade jag om, och vaknade sen av att mamma kom in och väckte mig 15 minuter innan bussen skulle gå hahha :o! gick upp, klädepå mig& borstade tänderna sen tog jag & mamma  bussen till jobbet ... och så började vi jobba , jag var helt död efter att ha sovit i 3 timmar :( efter bara kanske 10 minuter max så gick jag & Bamse till lilla tältet och var där :) sen kom även Joakim dit och gjorde oss sällskap :) sen en kille till som jag inte kan namnet på, typ Suat (?:$) sen lunch sen fick jag vara i stora tältet istället , med "Kepsen" (Elvir)  , mamma och grabben som jag kallar han för kan inte hans namn heller (a)
Skulle egentligen ha slutat 5 idag men jag stod i kassan och de behövdes iallafall 2st på portionering så fanns ingen som kunde byta av mig, så jobbade till halv 7 istället :) Och söte Jonathan kom och tiggde haha nej skoja men ja han kom och hälsade på mig när han egentligen hälsade på Langosen haha :D
Slutade iallafall halv 7 och tog 32an till Sofielund där jag sedan bytade till 144an skööööööönt :D!
Nu ligger jag här i sängen, helt död somnade nästan på bussen hem :$ ska lägga in bilderna ifrån igår hemma hos Lina sen äta sen sova ... Imorgon jobbar jag inte, men de är skola istället, döda mig :( sen kanske NRJ in the park :)?

Bilderna från igår kommer i ett eget inlägg :)!

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0