Etagé =)

2009-08-11 - 12:38:57


Igår;
efter jag skrev inlägget så gjorde jag inte alls mycket, körde till systemet med Flemming och handlade cider, sen tillbaka hem och åt och sådant :) sen gjorde jag vid mig lite smått , när klockan var halv 9 kom jag på att jag skulle vara hos Sandy runt 9 tiden, så blev stress, kastade på mig kläder och tog bussen 20.42 :)
kom till konserthuset och Sandys buss kom inte förens halv 10 , så satt där i en halv timme :p tog bussen till sandy men hon tänkte inte hämta mig haha så fick gå en jävla bit själv fast jag knappt visste var jag var haha :p när jag hade gått lite mer än halvvägs kom Marcus, Danne & Pekka cyklandes haha dom hade hunnit ikapp mig haha :D så gick med dom,
kom hem till Sandy och satt och drack lite :) och bytade om till en av sandys klänningar för hon tyckte mitt blåa Gina-linne var tråkigt (bilder kommer i slutet at inlägget) :p sen sminkade jag mig ... Satt där ett tag, och när klockan var 12 gick vi till tåget, kom dit kvart över och tåget skulle gå halv så vi satt och skojade och så haha :p sen kom tåget och vi hoppade på, när vi hoppade av tåget i Malmö så märkte Sandy att hon hade g´lömt sin plånbok på tågstationen i Arlöv, KLANTSKALLE!
så jag & sandy tog första tåget tillbaka, och det regnade som fan och blixtrade så underbara Paul kom till Arlöv och hämtade oss där och körde oss sedan till Etagé , TACK PAUL ! Kom in på Etagé och det var sjukt mycket folk, och vi dansade sönder oss haha :D
Halv 4 bestämde vi oss för att gå, vi gick till McD i Gustav och satt där till halv 5, sen gick vi till Centralen för att ta första tåget hem 5 i 5 , och jag bestämde mig för att sova hos Sandy för ville inte ta taxi hem själv (a) kom hem kvart över 5 och smsade litegranna, sen somnade jag runt halv 6 :)
Tack för en rolig kväll tjejer <3

Idag;
Blev väckt av Sandy tror jag det var vid 20 i 11 tiden ? var så sjukt trött att jag inte riktigt minns haha .. vi gick hemifrån henne vid 11 tiden och hon cyklade mig till sockerbits torget för hennes buss hade precis gått :p Tog bussen till södervärn och bytade till 144an :) Nu är jag här hemma och ligger i sängen och tittar på Seven Heaven :) efter programet ska jag ner och duscha :) sen får vi se vad som hittas på idag??

Det jag tänkte ha på mig ;



Det de blev istället :p ;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0