Vafan !?

2009-08-05 - 21:09:16


jag saknar dig, saknar din värme och din närhet.. önskar jag kunde få uppleva den känslan igen, men så blir det inte, när du kommer hem kommer jag ha försvunnit , jag orkar inte detta, jag gör verkligen inte det... I'm sorry </3


Shit alltså detta är sjukt, jag loggade in här för jag skulle skriva ovanstående text och såg att jag hade fått en kommentar i mitt förra inlägg "anes eller någon av alla dina andra killar" .. ? Fan tror ni att jag är för en tjej egentligen?  Jag umgås mycket med mina killkompisar för ungefär 85% av alla mina vänner är killar, och bara kompisar! så bara för jag umgås med dom så är det något mellan dom och mig eller vad? Helt sjukt alltså, detta samhället kan kasta sig i havet, hatar såna människor som tror sig en jävla massa utan att ens känna personen de skriver såna idiot saker till? Var fan tog respekten till andra människor vägen, var är detta samhället ärligt påväg ??
Öh jag är förbannad hejdå!
Postat av: emelie

hatar såna människor som tror sig en jävla massa utan att ens känna personen de skriver såna idiot saker till?



ja precis, det är väl det enda du håller på med ?

2009-09-08 - 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0