2 dagar kvar .. !

2009-12-22 - 12:24:44

God morgon!
n
u är det bara två små korta dagar kvar till all denna julstress hos alla människor .. jag vill inte låta negativ för älskar julen och all mys som har med julen att göra , men tycker att den har blivit så överskattad och sjuk , alla människor är helt galna och krigar sönder med maten och alla julklappar .. haha iallfall ...
Nu är lilla vanessa vaken , tänkte åka in till stan snabbt och byta Dylans body till en större storlek då jag trodde att jag hade en mindre storlek än vad jag hade köpt haha :p så struntar i stan och segar kvar i sängen hela dagen haha om jag inte ska hitta på något med Kaya :) sen ikväll ska jag kanske träffa Jesper , vi får se om det blir av :)
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0