2 dagar tills 2010 !

2009-12-29 - 19:57:23

Hej!
stressig dag igår , med tanke på dansen och allt sådant :p dansade iallafall och hade skit roligt :) sen kom Kaya och hämtade mig , släppte av mig hemma där jag åt litegrann , duschade och klädde på mig :) sen kom Kaya och hämtade mig så fixade vi hår & smink hemma hos henne sen började vi dricka .. halv 12 tog vi bussen till stan , träffade Lisa snabbt och gav henne en fribiljett .. Grattis på 18års dagen hjärtat<3! sen drog vi vidare till Etagé ... Där var FULLT med folk , skojar inte när jag säger att man kunde stå på dansgolvet och folk satt i varandras knn , helt äckligt sjukt ... Så vi drog på "efterfest" istället med Jesper och hans 2 kompisar
sen runt 3 drog vi , kayas pappa kom och hämtade oss och körde mig hem :)!

Vaknade idag runt 1-halv 2 , tog det lugnt hemma och slöade satan .. 20 i 5 gick jag upp ur sängen , klädde på mig och sådant , sen kom kaya lite över 5 , vi stack till BK och käkade och sen hamnade vi här hemma hos henne där jag sitter nu :)!
Kunde inte skriva ett inlägg imorse imed att min dator låg här hemma hos Kayan haha :D

Imorgon blir det nog en fika med Maximilian , annars får vi se vad som händer :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0