dåååååååååååååålig up-date

2009-12-15 - 22:57:11

FÖRLÅT! FÖRLÅT! FÖRLÅT! För den extremt DÅLIGA up-daten!!

tar gårdagen lite snabbt :)
stack då till skolan , fick omdömme i Religion - OTP hahahhaa 14/47 på provet , lyckat vanessa :p???? Efter skolan tog jag 1an till Oxie centrum för att handla min sista Gardasil spruta , kom dit 30 minuter innan min tid och tro fan inte den jävla sprutan är SLUT :o !?! så fick åka till Jägersro snabbt som fan för att handla sen tillbaka till centrum :p kom 7 minuter sent , fick vänta 30 minuter extra hahahah dryyyyygt ? efter det träffade jag Elias snabbt , sen körde han mig hemåt :) var hemma i cirka 40 minuter sen gick jag till bussen för att dansa Afro Power i 2 timmar , och gick fan skit bra och fick massa komplimanger av läraren :)
efter dansen åkte jag hemåt , käkade , planerade julklappar och läste novell läxan till idag ... sen blev det väldigt sent så gick och la mig , och somnade ganska snabbt haha :p

idag vaknade jag liiite för sent , snarare 1½ timme haha :p upp och klä på mig jada jada jada , tog bussen 10 i 9 för att göra mitt arbete i skolan som skulle lämnas in halv 10 :) gjorde det snabbt , lämnade in det sen tittade vi på Sandor SLASH Ida på Förskola, Skola, Fritidshem lektionen :p lektionen slutade 12 och slutade även då för dagen :D
satt kvar i skolan till tio över 1 då hjärtat slutade och vi körde till Burger King :$ sen runt lite i Mobilia , sen till Jägersro och gick runt lite där och planerade helgen :) Sedan körde vi hem till henne och var där lite :) 5 i 5 gick jag till Tingdamsskolan för att hämta K och jobba lite :) jobbade 5-9  .. 9 kom K's pappa hem och jag gick till Kristineberg syd och träffade christoffer liten stund sen hemåt :)
kom hem , startade Finalen i Hell's Kitchen och datorn direkt och åt upp min jul-kalender hahahaha :D Ligger i sängen nu, ska ner i duschen nu och ta en snabb dusch sen får vi se vad som händer :)


Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0