Förlåt!

2009-12-01 - 19:54:39

Hej!
Förlåt har inte kunnat updatera idag , först försov jag mig till skolan haha , sen i skolan kunde jag inte skriva för kan inte mitt lösenord här haha och sen efter skolan åkte jag till stan med Kaya & Louise :)
Nu tittar jag på Biggest Loser , sen ska jag fortsätta skriva på mitt tal till fredag då jag har muntligt nationellt prov i Svenska B , jag ska skriva om min lilla Elias <3 började lite innan idag i skolan , men Louise, Nicole och Kaya fick sluta tidigare så vi åkte till Oxie och lämnade av Nicole .. Träffade även på saknade Andreas , way to long ago ! :( men jag förstår varför , så det är bara att  bita i det sura äpplet och acceptera det :)!

Why are you doing this to me </3



Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg =)

ta hand om dig! puss

2009-12-01 - 20:01:37
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0