Foto dag :D

2009-12-09 - 23:14:42

Extremt dålig up-date idag jag vet! Men jag har faktiskt haft fullt upp :/
åkte till skolan idag med min Kaya , hade boooooooring idrott haha glad det är slut nu vafan hahah aldrig mer idrott i heeeeela mitt liv ! :D efter idrotten hade vi Förskola , Skola & Fritidshem , och tittade bara tråkig film men skönt att få sova ett tag haha (a) sen redovisning med Jonathan som gick sketans bra :D innehåll = GP + muntliga framställningen = GP :D
slutade runt 3 och halv 4 kom Lisahjärtat till skolan och ställde upp som modell för mig :D dansade och jag fotade , sen lite höst bilder (kastar in en mysig sen, dock inte den jag ska använda) :D klar runt halv 5 kanske ? då åkte hon hemåt och ja & Kajan åkte till BK as usual hahaha :D handlade älskade King wings <3 sen hem till henne och fortsatte med mina 10 andra ämnen att fota haha , vi är bäst :D och det spökar hos henne jag lovar :o!
Åkte till City Gross och handlade 2 kg KING WINGS hahahah nu har vi det hemma hos Kajan ist :D sen träffade vi även Josefinagumman lite och snackade <3
Åkte hem runt 10 , och har sorterat mina bilder tills min Foto-lektion imorgon :) nyss blivit helt klar och nu är det dags för sängen :) upp tidigt imorgon och duscha , knarka silver schampoo + balsam hahaha :D


var nära att ta denna till arbetet men blev en annan :)
Tack för hjälpen idag solstråle <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0