GOD JUL (L)

2009-12-24 - 13:30:15

God morgon
Vanessa är uppe , och stressad :o inom 5-35 minuter kommer pappa, Marie och Emma och vi ska ut till Grönby haha :p har dock bara smink kvar nu , har redan tagit en 3-minuters dusch och kastat i mig kläder :) Hoppas på en BRA JUL fast jag har sjuuuuuuuuuuuk mensverk :(

Igår efter hårfärgningen så kom Elias hem till kaya , vi fixade oss och hade det trevligt , lyssnade på musik och dansade haha :D Elias spelade dock X-box med Kayas lillebror haha :) halv 1 körde vi hemifrån Kaya mot Breeze :) kom in runt 1 - rena rånet haha står i facebook 120 vi betalade först 140 sen 20 för garderob :p HEEEEEEELT dött när vi kom , helt sjukt ju haha :o så ställde oss med Peter och hans två kompisar som var där inne :) Träffade även på Alban och Suad :) Dansade loss och hade skiiiiit roligt , Det blir vad man gör det till ;)
Hade jätte trevligt , och när dom sa att dom stängde klockan 4 va jag fortfarande på haha :D blev körda hem , och lika fort som vi kom innanför Kayas sovrums dörr så deckade hon hahahah :D jag somnade 3 minuter senare :D
Tack För En Sjukt Trevlig Kväll Mitt Hjärta (L) !!

Vaknade idag runt sju(!) för Kaya skulle hjälpa sin mamma men hon sov vdare haha :p så jag halv sov till klockan 9 då vi åkte hemifrån för de skulle till deras mormor för Julfirande .. första julen jag vaknar upp nåon annanstans än hemma :o
blev körd hem och pratade lite med mamma , sen direkt in och somnade om... Halv 1 blev jag väckt , fick en present av mamma , en jäääääätte fin ring<3, sen la jag mig i soffan och lite efter det plingade K på med sin pappa och gav mig en julklapp , Tack gumman! jätte snällt :)!
Sen hoppade jag ner i duschen snabbt som tusan och nu sitter jag här , ska sminka mig ju :D

HA EN UNDERBART TREVLIG JUL ALLA ! (L)


jag just nu :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0