Home again :)

2009-12-23 - 02:58:26

I'm home :D!
hemma igen :) käkade och snabbade mig som satan i gatan till 144an haha :p åkte till södervärn , missade 34an precis :( så fick vänta i 20 minuter till nästa , och hade glömt migg legg ångest :( iallafall , klockan 7 kom bussen och jag åkte ut till limhamn , väntade lite på Jesper sen hem till honom :) tittade film , lyssnade på musik, pratade och hade trevligt och jätte mysigt :)
kvart över 2 gick vi ut i bilen och Jesper var snäll nog och körde hem mig (a) kom hem halv 3 , sa hejdå och han körde hem igen :)
Ligger nu i min säng , åt nyss kyckling haha (aaa) Tittar (repris) av Våra Värsta År , sen ska jag faktiskt försöka sova (a) stan imorgon vid 2-3tiden med Louise , sen KANSKE Breeze på kvällen , får se om det orkas/has råd med haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0