julklapps inpackning :)

2009-12-20 - 02:11:36

Hej!
hemma igen :p pyntade granen och sådant här hemma , sen kom Kaya och hämtade mig så körde vi och träffa Crilleboi och Amir haha :D satt hemma hos Christoffer och dom drack och vi var bästa sällskapet haha , över trötta :p sen körde vi till Svedala hämtade Yoshi , sen tillbaka till malmö och lämnade av Crilleboi och Amir :D sen och lämnade Yoshi .. efter det körde vi hem till Kaya :)
var hemma klockan 1 , satte oss ner och började packa in alla julklapparna hahah herregud vad jag är dålig :o hahhaha ... klara runt 20 i 2 tiden , kaya körde mig hem och tillslut kom jag in hahah :o! dörren hade fryst fast och jag höll i 2 kassar fulla med julklappar , så fick ringa mamma så fick hon kriga med dörren haha (a)
Ligger i min varma mysiga säng , ska upp och göra varm oboy och sätta på tvn :)



j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0