Kaya <3

2009-12-01 - 23:23:15

Back on track!
haha jag dör :D nej skoja :p nej men ja ... blev lite kaos , mådde bajs ville bara försvinna .. så klädde på mig varma kläder snabbt som fan , sen smsade jag världens bästa Kaya och gick mot henne <3 pratade i telefon med Elisabet på vägen , tack gumman MISS YOU ! <3
kom hem till Kaya , väntade lite sen körde vi hem hennes kusin sen till Gustav och handlade King Wings och cola , sen bara runt runt runt haha :D
Klockan 11 hämtade vi min mamma från jobbet och begav oss hemåt ..
Sitter i min säng nu , lackar och gråter närsom ... ska läsa en bok vi läser nu , "mongo-ungen" den är faktiskt riktigt bra !
Sen ska jag försöka sova , hur nu det ska gå ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0